תזמון הוא הכל: מתי הכי נכון להשתמש בדאודורנט

מסתבר, שצריך למעשה להשתמש בדאודורנט גם לפני השינה, בלילה, ולא רק בבוקר, טרם היציאה לעבודה. למה? החומר נגד הזעה סותם את צינורות הזיעה ובלילה יש לו זמן לבצע את אותה חסימה (MEN)

(צילום: שאטרסטוק)

במשך כל חיינו הבוגרים, הבקרים שלנו נראו בערך כך: הקצנו לקול צלצולו של השעון המעורר, דחינו את ההתראה של ה"נודניק" במכשיר הנייד כמה פעמים, לבסוף קמנו, שתינו קפה, התקלחנו, מרחנו דאודורנט, התלבשנו בזריזות ואצנו לעבודה. כל זה קרה, עד שנודע לנו כי השתמשנו בדאודורנט לא נכון, חברים.

מסתבר שאתם צריכים למעשה להשתמש בדאודורנט גם לפני השינה, בלילה.

הנה הסיבה: אנטי פרספירנט (חומר נגד הזעה) עובד על ידי סתימת צינורות הזיעה, אשר מונעת מהלחות לברוח מהגוף. על ידי מריחתו או התזתו בלילה (כאשר העור יבש ובלוטות הזיעה פחות פעילות), לאנטי פרספירנט יש זמן לבצע את אותה חסימה.

גם אם אתם נוהגים להתקלח בבוקר, אתם עדיין צריכים למרוח בלילה, מאחר ואנטי פרספירנט, ברגע שנמרח, אמור לעבוד 24 שעות - ללא קשר לשאלה אם נשטפות כל השאריות שלו בעת הרחיצה באמבטיה.

בעוד ששינוי קל זה לא יחסוך לכם הרבה זמן בבוקר, הוא עשוי להציל אתכם מהמבוכה של המצאות כתמי זיעה מסיביים על חולצתכם החדשה. בכל מקרה, גם אם שכחתם למרוח, אל תרימו ידיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר