התנכלות מכוונת? • צפו

בשעה 03:31, ניסו השוטרים לפרוץ למשרדי 'מרכז ההצלה'

באישון ליל, במהלך החיפושים אחרי דוד קרויס, ניסו השוטרים לפרוץ למשרדי הארגון העוסק בפעילות נגד גיוס חרדים לצה"ל • במאה שערים משוכנעים: עלינו על זהות מעביר המידע למשטרה (חרדים)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

תיעוד בלעדי הנחשף הערב (שני) ב'כיכר השבת' מראה את השוטרים מנסים לפרוץ למשרדי מרכז ההצלה בשכונת מאה שערים בירושלים, כאשר על פי השעה בסרטון ממצלמות האבטחה, השעה היא 03:30 בלילה.

גורמים הפועלים בנושא הגיוס טוענים בשיחה עם 'כיכר השבת' כי בכל מקרה בו מגיעים כוחות המשטרה לשכונת מאה שערים, בלי קשר או עם קשר, הם מנסים להתנכל גם למשרדים אלו, בהם פועלים לסיוע לבחורים מול שלטונות הצבא.

התיעוד ממצלמות האבטחה, הוא מהחיפושים אחרי דוד קרויס, בנו של קמב"ץ העדה החרדית יואלי'ש קרויס, אשר כפי שדיווחנו בהרחבה ב'כיכר השבת', נחקר בחשד למעורבות בתקיפת הכבאית.

למרות שמדובר במקרה של תקיפה, השוטרים פרצו אל משרדי 'מרכז ההצלה', ולטענת גורם בכיר בקרב הקיצונים בשכונה, נראה כי המשטרה מחפשת את פעילי הגיוס.

ל'כיכר השבת' נודע עוד כי במאה שערים עלה חשד נגד אדם מסוים, שעל פי הטענה, הוא משתף פעולה עם המשטרה ומעביר להם מידע.

החשד נגדו התבסס בשל העובדה שמספר פעמים נצפה אותו במיקומים שונים, אליהם הגיעו כעבור זמן קצר כוחות המשטרה.

עו"ד נדב גדליהו, המייצג את מרכז ההצלה אומר הערב ל'כיכר השבת', "אכן שוב אנו רואים את התנכלות המשטרה למרכז ההצלה רק בשל פעילותו בתחום הגיוס לגבי החזרת מעמד לבחורים, ולמתן פטור לנערות טרם גיוסן. פעילות זו של המשטרה לא תפחיד ולא תרתיע איש ממרכז ההצלה".

בהכנת הידיעה השתתף חיים גולדברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר