דרמה של הרגע האחרון

רה"מ הסיר את תמיכתו ממועמדת החרדים למבקר המדינה

דקות לפני תום המועד להגשת מועמדות לתפקיד מבקר המדינה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר את תמיכתו ממועמדת החרדים מיכל רוזנבוים • דיווח: יאיר נתניהו פעל לסיכול המינוי החרדי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מיכל רוזנבוים (צילום: פלאש 90)

דקות לפני תום המועד להגשת מועמדות לתפקיד מבקר המדינה, ראש הממשלה בנימין נתניהו הסיר את תמיכתו ממועמדת החרדים מיכל רוזנבוים. הקואליציה תתמוך לתפקיד מבקר המדינה ברו"ח מתניהו אנגלמן, מנכ"ל ול"ג מת"ת ולשעבר מנכ"ל הטכניון. יצוין כי מדובר בפעם הראשונה שלא ימונה שופט לתפקיד.

בלשכת ראש הממשלה נתניהו הסבירו כי ההחלטה הייתה להתמקד במועמד אחד של הקואליציה לאור העובדה שהאופוזיציה התגייסה בעד מועמד אחד מצידם.

כמו כן, נתניהו שוחח עם עו"ד רוזנבוים והביע הערכה רבה על החלטתה שלא להגיש את מועמדותה לאור צרכי הקואליציה להתגייסות בעד מועמד אחד לתפקיד מבקר המדינה.

כאמור, רוזנבוים נחשבת למועמדת החרדים, בפרט של סגן השר יעקב ליצמן. הסיעות החרדיות מיהרו אמש לחתום לה על תמיכה לתפקיד. אמש נצפתה רוזנבוים בשיחות עם אנשי לשכת ליצמן בכנסת. כמו כן היא נחשבת מקורבת לבכירים בש"ס, בניהם יהודה אבידן.

מנגד, גורמים ב'יהדות התורה' טוענים כי הסיבה לכך שראש הממשלה הסיר את תמיכתו מרוזנבוים היא העובדה שאיש השמאל אלדד יניב, ממארגני המחאה נגד היועמ"ש, התבטא אמש - במהלך עימות פומבי בטוויטר - כי רוזנבוים חברה שלו. בלשכת נתניהו מכחישים.

רוזנבוים עצמה אמרה הבוקר ל'גלי צה"ל': "בימים האחרונים קיבלתי שורה של פניות למנות אותי לתפקיד. שקלתי את העניין בכובד ראש, אך הגעתי למסקנה שלעת הזאת לא אתמודד. שומרת לעצמי את הזכות לשוב וליטול על עצמי שליחות לאומית מסוג זה בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר