המשטרה השלימה היערכות לל"ג בעומר

משטרת ישראל השלימה את ההיערכות לקראת חגיגות ל״ג בעומר ברחבי הארץ ובמיוחד לקראת בוא מאות האלפים להילולת רשב"י במירון והמלצות לציבור (חדשות, משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל השלימה את הערכותה לקראת חגיגות ל"ג בעומר שיחלו מחר, רביעי בלילה.

המשטרה תהיה פרוסה בכוחות גלויים וסמויים, בפרט בצירים, במוקדי הבילוי והאירועים השונים, על מנת לתת מענה מיטבי לכלל החוגגים ומשתמשי הדרך. אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי מג״ב יפעלו יחד עם גופי החירום וההצלה, ובפרט כבאות והצלה ומגן דוד אדום, בכדי לטפל בכל אירוע חריג ולשמור על שלומם, בטיחותם ובטחונם של אזרחי ישראל.

משטרת ישראל קוראת לציבור לגלות ערנות ולא להסס להזעיק את המשטרה באמצעות מוקד 100, בכל מקרה המצריך טיפול והתערבות משטרתית. למידע נוסף אודות היערכות המשטרה, וכן שינויים ושיבושים הצפויים בהסדרי התנועה ניתן לפנות למוקד המידע הארצי- מוקד 110.

לציבור היוצא לחגוג במדורות מומלץ לוודא נעילת דלתות וחלונות בעוזבם את הבית. בעת החגיגות, יש לשמור על חפצים אישיים, תיקים ארנקים וטלפונים סלולריים. כמו כן, יש לעקוב אחר פרסומי הרשויות המקומיות והנחיות נציב כב״ה ולהתעדכן אודות שטחים אשר רק בהם מותר להבעיר מדורות.

בתוך כך, משטרת ישראל משלימה בימים אלה את היערכותה לקראת כל האירועים הצפויים ברחבי הארץ ובפרט הילולת הרשב"י במירון שתתקיים כמדי שנה בל"ג בעומר.

מהמשטרה מוסרים כי יש להישמע להנחיות השוטרים וכבאות והצלה בנושא המדורות בכדי להימנע מפגיעות בנפש וברכוש.

לידיעת הציבור, תקנות מניעת מפגעים - מניעת רעש מאפשרות בליל ל"ג בעומר הקמת רעש גם מעבר לשעות האסורות בחוק (23:00-07:00), לפיכך הטיפול בנושא יתבצע בהתאם ללשון החוק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר