ביציאה מהעיר

שודדי האישה החרדית בערד - אותרו ונעצרו

רגע לפני שהם נמלטו מהעיר, הצליחה המשטרה לתפוס את שלושת השודדים שהתנפלו אתמול על צעירה חרדית בחדר המדרגות, נופפו מולה בסכין וגנבו את תיקה - באיומים (חרדים)

דוד הכהן | כיכר השבת |
זירת האירוע (צילום: י.ל.)

תושביה של העיר ערד יכולים לנשום לרווחה: שלושת השודדים שבאיומי סכין לקחו מאישה חרדית את תיקה, ונמלטו - נתפסו בידי המשטרה, ויובאו במהלך היום להארכת מעצר. גם התיק השדד - נמצא.

כפי שכזכור פורסם אתמול לראשונה ב'כיכר השבת', שודדים שעקבו אחר צעירה חרדית מחסידות גור, לאחר שמשכה סכום כסף מהבנק, התנפלו עליה מתחת לבנין המגורים, ושלפו ממנה את תיקה - כשהם מנופפים בסכין.

בעלה של האישה, ששהה כל אותה העת בביתם, ירד למטה, לאחר ששמע את צעקותיה, אך לא הספיק להשיג את השודדים המהירים.

כאמור בהודעת המשטרה היום (שלישי) נכתב: "בתום פעילות משטרתית נרחבת, נעצרו 3 קטינים, בחשד לשוד אישה בערד, תוך איומי סכין".

"אתמול בצהריים התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות אירוע שוד בערד. מתחקור ראשוני של שוטרים שפגשו במתלוננת, עלה החשד כי מספר חשודים איימו עליה עם סכין, שעה שעלתה בגרם המדרגות לבניין בו היא גרה, ושדדו ממנה תיק שהיה ברשותה. האישה לא נפגעה".

המשטרה מדווחת, כי "נפתחה פעילות משטרתית נרחבת, במהלכה אותרו ונעצרו 3 קטינים בני 16,14,17 תושבי העיר, כשהם בבריחה מחוץ לעירם. עם מעצרם ומהלך העמקת התחקור עלה, כי השלושה על פי החשד עקבו אחריה ואז ביצעו האמור לעיל ונמלטו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר