בעקבות 'כיכר'

הרב ויסבורד מתחייב לאברכים : "נשלם הכל"

ראש רשת הכוללים 'יששכר באהלך', החליט לחשוף את הצד שלו בסיפור עיכוב המשכורות למרות קמפיין המצ'ינג שזכה להצלחה מסחררת - ומתחייב לשלם לאברכי הכוללים (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
(צילום: יעקב נחומי)

הגאון רבי אלחנן ויסבורד, מפרסם היום (שלישי) במכתב פומבי כי רשת הכוללים לא שילמה לאברכים את הכסף המגיע להם למרות ההצלחה בקמפיין המצ'ינג, מסביר מדוע ומתחייב לשלם הכל.

כזכור, בשבוע שעבר חשף 'כיכר השבת', כי רשת כוללים גדולה שאספה כסף עבור האברכים לא עמדה בהתחייבויות כלפי האברכים, בעקבות מריבה בין חצרות הרבנים לבין גביר מסוים.

במכתב המיוחד שכתב לתלמידי הרשת כתב: "כי בהוראת מרן הגר"ח קנייבסקי החליטו לצאת למסע גיוס כספים להצלת רשת הכוללים, ואכן כלל ישראל נענה לקריאה מעל ומעבר למשוער".

"רשת הכוללים חילקה לאברכים באופן מידי את כל הסכומים שנתרמו בתרומות מידיות בסך כולל של 7 מיליון שקל (ללא העלויות הנלוות של הקמפיין) כל שאר התרומות שנתרמו היו בתשלומים ארוכי טווח הפרוסים על פני עשרות חודשים".

כאן הרב וייסבורד מתחייב: "רשת הכוללים עושה בזמן האחרון כל מאמץ כדי לממש את התרומות העתידיות שיהיה אפשר לפרוט אותם לכדי חלוקה, ואנחנו מקווים כבר בקרוב לבוא עם בשורות חיוביות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר