לקראת מלחמה?

איראן הורתה לחיזבאללה: לתקוף אמריקאים

באיחוד האמירויות מדווחים כי ארצות הברית יירטה שיחות שבהן טהראן דרשה מחיזבאללה לפגוע באמריקאים. שר ההגנה: "סיכלנו את ההתקפות האפשריות נגדנו" (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום מתוך ויקיפדיה)

ערוץ אל-חדת', שמשדר מאיחוד האמירויות, דיווח הערב (שלישי) כי ארצות הברית יירטה שיחות שבהן איראן הורתה לחיזבאללה לבצע התקפות נגד אמריקנים.

מוקדם יותר היום, שר ההגנה האמריקני, פטריק שנהאן, נשאל לגבי איום מצד איראן וענה כי "נכון לעכשיו סיכלנו את ההתקפות האפשריות נגד אמריקנים".

עם זאת, הוא הוסיף כי האיום נותר ממשי ויש לוודא כי "אין אדישות" בנוגע לאיראן. את הדברים אמר במהלך תדרוך שנערך היום לחברי הקונגרס האמריקני בנושא המתיחות בין המדינות.

בין היתר העריך שר ההגנה שנהאן כי הפעולות האמריקניות במפרץ הרתיעו את איראן וגרמו "להשהיית פעולות שתוכננו".

נשיא איראן חסן רוחאני המשיך לתקוף היום את ארצות הברית ואת הנשיא דונלד טראמפ. "טירונים עם רעיונות נאיביים - טראמפ נסוג מאיומיו על איראן אחרי שראה את האחדות באומה האיראנית", אמר בנאום ששודר בטלוויזיה הממלכתית באיראן.

שלשום איים נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ על איראן בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אם איראן רוצה מלחמה זה יהיה סופה - אל תאיימו על ארצות הברית שוב!".

אתמול הגיב שר החוץ האיראני, מוחמד זריף בסדרת ציוצים משלו, בהם כתב בין היתר: "לעולם אל תאיים על איראני, תנסה כבוד - זה עובד".

זריף הוסיף כי טראמפ "מנסה לעשות מה שאחרים עשו לפניו לדכא אותנו. האומה האיראנית תמיד עמדה איתנה מול תוקפים. טרור כלכלי לא יעבוד עלינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר