ל"ג בעומר

המפה: כך יכבשו תהלוכות חב"ד את ישראל

מאות אלפי ילדים והוריהם יצעדו לאלף תהלוכות ססגוניות, והשנה לראשונה: תהלוכות לילדים בעלי צרכים מיוחדים • וגם: איך נערכים בחב"ד גל החום הכבד הצפוי בל"ג בעומר? (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
תהלוכת חב"ד, אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מחר בבוקר זה יקרה: מאות אלפי ילדים והוריהם, מכל רחבי הארץ, יצעדו בפעם ה-40 בקרוב לאלף תהלוכות ל"ג בעומר שמארגנת חסידות חב"ד.

התהלוכות, שנוסדו בשעתו על ידי הרבי מליובאוויטש, חוגגות השנה את שנת הארבעים מאז שנערכו בפעם הראשונה.

בחב"ד נערכו מבעוד מועד לתהלוכות הססגוניות, בהם צועדים ילדים והוריהם, מכל גווני הקשת הישראלית, עם שלטים ובהם מסרים יהודיים, כמו הנחת תפילין, שמירת שבת, שמירת כשרות, טהרת המשפחה ועוד.

מפת התהלוכות בישראל

אחרי הצעדות, יתקיימו כינוסים מיוחדים, ובהם יועלו מופעים, השוזרים בתוכם מסרים של אהבת ישראל, זאת לצד תכנית יהודית גדושה, המותאמת לכל מגזר ומגזר. בסיום, כל ילד יקבל ספר קודש וישתתף בהגרלות.

אמונים על משנתו של הרבי, שכל ילד וילדה צריכים להשתתף בתהלוכות, לראשונה השנה, ייערכו גם תהלוכות לילדים בעלי צרכים מיוחדים.

ואיך מתמודדים בחב"ד עם החום הכבד? גם על זה חשבו מבעוד מועד. שלוחי חב"ד יחלקו מאות אלפי בקבוקי שתיה להרוות את צמאונם של המשתתפים.

במקביל, השלוחים שיגרו מכתב מיוחד לציון הקדוש של הרבי, בו הביעו את תפילתם שמזג האוויר בעת התהלוכות יאפשר לילדים לצעוד בנועם ובנחת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר