"אִישׁ אֱלֹהִים קָדוֹשׁ הוּא"

המונים בתפילה שחרית בציון הרשב"י במירון; כ- 400 נפגעו

לאחר לילה של ריקודים לכבוד התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון, ההמונים התפללו תפילת שחרית עם 'נץ החמה' • היום צפויים להגיע להר עוד כ-150 אלף מתפללים • 410 נזקקו לטיפול רפואי (אקטואלי)

שאול כהנא | כיכר השבת |
תפילת שחרית במירון (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לאחר לילה של ריקודים לכבוד התנא רבי שמעון בר יוחאי במירון, ההמונים התפללו הבוקר (חמישי) תפילת שחרית עם 'נץ החמה'. במשטרת התנועה פנו לציבור בבקשה לנהוג במשנה זהירות בחזור לירושלים

במהלך הלילה הגיעו המונים לציון הרשב"י, ולמעט אירועים בודדים האירוע עובר בשלום: "זה נס, אין הסבר אחר, מאות אלפים מגיעים בתוך 24 שעות לשטח כה קטן. בדרך הטבע זה לא היה יכול להסתיים בשלום. כדאי הוא רבי שמעון", אמר אחד מהקצינים הבכירים בהר.

במשטרה התנועה פנו לחוגגים שרקדו ונשארו ערים במהלך הלילה להימנע מנהיגה, ולאלו שנוהגים לעצור להתרעננות ולנהוג במשנה זהירות בכדי למנוע אסונות כבדים.

כוחות ההצלה טיפלו במהלך הלילה בלמעלה מ-400 חוגגים בהר מירון. משה טייטלבוים, מנכ"ל איחוד הצלה, מסר: "בשנים האחרונות לצערנו היינו עדים לתאונות דרכים קשות שנגרמו כתוצאה מעייפות הנהגים השבים לביתם ממירון.

"חובה לנקוט במשנה זהירות, ובמקרה של עייפות יש לעצור בצד הדרך במקום בטוח ולא לקחת סיכונים מיותרים, הקריאה מופנית גם לנוסעי התחבורה הציבורית לשמור על קשר שיחה עם הנהג, לעקוב אחר רמת עירנותו ולא להסס להציע עצירה למנוחה בעת הצורך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר