הצתה מכוונת?

נעצר חשוד בהצתת ניידת משטרה בקריות

שוטרי תחנת קריית ביאליק שיצאו אמש לקריאה שהתקבלה במוקד המשטרתי, הבחינו כי הניידת עמה הם הגיעו לזירת האירוע - עולה באש, במה שנראה כהצתה מכוונת (חדשות)

הניידת שעלתה באש (צילום: דוברות המשטרה)

משטרת ישראל עצרה היום (חמישי) צעיר בן 20 תושב קרית ביאליק, בחשד להצתת ניידת משטרה אמש בקריית ביאליק. ככל הנראה הוא יובא להמשך הארכת מעצר ככל שיידרש לצורכי החקירה.

אמש נקראו שוטרי תחנת קריית ביאליק לטיפול בקריאה שהגיעה למוקד המשטרתי, בצאתם מהאירוע, הבחינו כי הניידת שאיתה הם הגיעו עולה באש בחלקה הקדמי תחת מכסה המנוע.

בתום בחינת החוקרים את הרכב, מסתבר כי מדובר בהצתה מכוונת ולפיכך נפתחה חקירה, במסגרתה נבחנו ממצאים בזירה, אשר חשפו את זהות החשוד בביצוע העבירה .

בשעות האחרונות, עצרו השוטרים כאמור, את החשוד לחקירה, תושב קרית ביאליק בן 20 וככל שיידרש חקירתית יובא מחר לדיון בבימ"ש השלום קריות, בבקשה להאריך את מעצרו.

במשטרת ישראל מוסרים: "מדובר באירוע של חציית קו אדום, אנחנו רואים בחומרה כל נסיון פגיעה בשוטרים ובמערכת אכיפת החוק, בפרט כאשר מדובר בחשד להצתה המסכנת את בטחון הציבור כולו".

"נוסף על סיכון הציבור, חמורה עוד יותר הפגיעה בכלי מבצעי הנועד לסייע לשוטרים בשמירה על שלום הציבור וביטחונו ולפיכך נפעל ביתר שאת למיצוי מלוא חומרת הדין עמו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר