תמיכה מפתיעה

הגר"י חברוני ישבות בפתח תקווה; ראש העיר הוזמן

הגאון רבי יוסף חברוני, מראשי ישיבת חברון, ישהה בשבת בעיר פתח תקווה, ויקיים אירועים תורניים בשתי קהילות יוצאי חברון, תוך שהוא מזמין את ראש העיר להשתתף (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הגר"י חברוני (צילום: אלי קובין)

תמיכה מפתיעה: הגאון רבי יוסף חברוני, מראשי ישיבת חברון, ישהה בשבת הקרובה בעיר פתח תקווה, ויקיים אירועים תורניים בשתי קהילות יוצאי חברון בעיר.

באורח מפתיע הרב חברוני הזמין את ראש העיר רמי גרינברג לכבד את האירועים בנוכחותו, זאת למרות המתיחות המקומית מול סיעת 'יהדות התורה'.

הרב חברוני יגיע השבת לעיר פתח תקווה כדי לשהות במחיצת עשרות בוגרי הישיבה המתגוררים בעיר ולשאת דברי חיזוק לקראת חג השבועות.

במודעות שפרסמו שתי הקהילות של חברון בעיר, תחת הכותרת "שבת הכנה לקבל התורה" נכתב כי "הננו להודיע בשמחה לציבור בני התורה כי השבת פרשת בחוקותי-חזק ישבות עימנו מורנו ראש הישיבה הגאון רבי יוסף חברוני שליט"א, ראש ישיבת חברון כנסת ישראל".

בקהילת חניכי ישיבת חברון תתקיים "סעודה שלישית מרכזית בהשתתפות ראש העיר מר רמי גרינברג ברחוב מנחם בגין בעיר". ובקהילת חברון מרכז העיר יתקיים "מעמד צאתכם לשלום לראש הישיבה במוצאי שבת", גם הוא במעמד ראש העיר.

בקהילת חברון אומרים ל'כיכר' כי הביקור של הרב חברוני כמו ההשתתפות הצפויה של ראש העיר זה כהמשך למהלך שהובילו אנשי הקהילה, בהתייעצות עם הגר"ד כהן, בכינוס התמיכה שערכו בגרינברג יחד עם קהילות נוספות - נגד עמדתה של סיעת 'יהדות התורה' שעמדה תחת הנהגת הגר"י רוזן, ראש ישיבת "אור ישראל" שהודיעו כי מושך את ידיו מהנהגת העיר בעקבות הכינוס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר