צפו

המשטרה מסכמת: הסתיימו אירועי ההילולא

עם סיום ההדלקה של חסידות תולדות אהרן, נחתמו אירועי הילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי במירון באופן רשמי. 5000 שוטרים נטלו חלק במבצע האבטחה הענקי. צפו (ארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

המוני בית ישראל הגיעו לחגוג את הילולת הרשב"י במירון ולפני זמן קצר הסתיימה הדלקת המדורה של חסידות תולדות אהרון שחתמה את אירועי ההילולה.

משטרת ישראל נערכה חודשים ארוכים ביחד עם גורמי הצלה וחירום נוספים וביניהם: כב"ה, מד"א, איחוד הצלה,עזר מציון,זק"א,המשרד הארצי למקומות קדושים, פקע"ר ומשרדי ממשלה שונים לקראת הגעת מאות אלפי המבקרים להילולת הרשב"י במירון.

כ-5000 אלפים שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול נערכו ופעלו בתנאי מזג אויר קיצוניים על מנת להבטיח את קיומם של האירועים, ולאפשר להמוני המבקרים לקיים את חופש הפולחן ובמקביל למזער את הפגיעה בשגרת היום של תושבי האזור.

משטרת ישראל באמצעות אגף התנועה, והסדרי תנועה מיוחדים שהותאמו למגבלת התשתיות הקיימת בצירי הגישה להר מירון ויכולתם לקלוט עשרות אלפי מבקרים בו זמנית, נערכה בכוחות גדולים על מנת לשמור על הסדר הציבורי בקרב באי ההילולה ולשמור על ביטחונם ובטיחותם.

במהלך ימי ההילולה שוטרי משטרת ישראל ומתנדבי זק"א טיפלו במאות פניות של מבקרים בהילולה וביניהם:למעלה מ-300 אירועים בהם אותרו ילדים ללא הוריהם או דיווחים של הורים על ילדיהם שאבדו, במרכז המידע של משטרת ישראל במירון טופלו כ- 5600 פניות של הציבור.

אלפי מבקרים עדיין נמצאים על ההר ובמתחם ההילולה, שוטרי משטרת ישראל ולוחמי משמר הגבול ימשיכו בפעילות מתוגברת לאבטחתם גם במהלך סוף השבוע עד לעזיבתם בבטחה של כלל המבקרים את קבר הרשב"י.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר