הח"כ המודח

ההתבטאות של חכ"ל יגאל גואטה על הגאון חכם שלום כהן

חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, שעזב את ש"ס לאחר הוראת נשיא המועצת הגר"ש כהן, התראיין בסוף השבוע והתבטא כי "הרב שלום כהן הוא חרדי פנאט", והסביר כי הוא מבין את דרעי (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
יגאל גואטה (צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

חבר הכנסת לשעבר יגאל גואטה, שעזב את ש"ס לאחר הוראת נשיא המועצת הגר"ש כהן - בשל השתתפותו בחתונה המנוגדת לתורה הקדושה, התראיין בסוף השבוע והתבטא כי "הרב שלום כהן הוא חרדי פנאט".

גואטה נשאל בראיון ל'ידיעות אחרונות' האם הוא מאוכזב מאריה דרעי שלא הגן עליו והגיב: "שמע, אריה דרעי הוא אחד האנשים שאני הכי אוהב בעולם. אהבת נפש. אבל בקונסטלציה שנוצרה הוא לא יכול היה לעשות כלום, כי לא היה את הרב עובדיה יוסף במועצת גדולי התורה, אלא את הרב שלום כהן, שהוא חרדי פנאט, וזה סיפור אחר".

כשהמראיין העיר לו שדרעי עבריין מורשע, הגיב גואטה: "אני לא חושב שהוא גנב. ואני מקווה שגם הפרשה הנוכחית תיגמר באיזה עניין קטן של מיסוי – ואני אומר לך בידיעה ברורה: לבנאדם הזה אין שום מושג בעסקים או בכלכלה או במיסוי".

באשר לדברים הקשים שאמר עליו שלמה בניזירי, בשל השתתפותו בחתונה, אמר גואטה: "בניזרי הוא אדם ממורמר ומתוסכל, שאלמלא היו מקרבים אותו לדת ‑ היה נשאר עד היום חילוני שמשחק כדורגל בתל חנן. ותגיד לו שלגנוב ולשבת בבית סוהר – שעד היום כל העולם רודף את ש"ס בגלל זה – זה חילול השם הגדול ביותר בעולם".

שלמה בניזרי מסר בתגובה לעיתון: "אני מאחל לגואטה את שמחת חיי בזמן שהוא טוען שאני ממורמר ומתוסכל. אני, ברוך השם, החזרתי עשרות אלפים בתשובה, חיברתי שישה ספרים והשביעי בדרך.

"בניי ובנותיי מדגמנים צניעות ויראת שמיים ולא לעיני כל ישראל. גואטה מייסד חנות של הכל בשקל בבני־ברק, ואני שירתי את המדינה 17 שנה בתפקידים הבכירים ביותר.

"מימיי לא גנבתי ולא הואשמתי בגניבה. נעשה לי עוול גדול משפטית, והעדות הטובה ביותר היא זו של עד המדינה משה סלע, שאמר מעל כל במה שהוא שיקר במשפטי כי אילצו אותו לעשות כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר