"תנסו אותנו"

ליברמן: תתחייבו על הגיוס - ונכנס לממשלה

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן תוקף את בכירי הליכוד ש'מחפשים מתחת לפנס' ומצהיר: "תחייבו להעביר את חוק הגיוס בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן תוקף הבוקר (ראשון) את בכירי הליכוד ש'מחפשים מתחת לפנס' ומצהיר: "תחייבו להעביר את חוק הגיוס בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו".

לדברי ליברמן: "במהלך הבחירות הבטחנו לתמוך בנתניהו לראשות הממשלה, ולצד זה הצגנו סדר יום חד וברור: ביטחון, עליה וקליטה, דת ומדינה. נושא גיוס בני הישיבות היה אחד הסעיפים המרכזיים בסדר היום של 'ישראל ביתנו'".

"לאחר הבחירות", הוסיף: "כפי שהתחייבנו, המלצנו לנשיא המדינה על בנימין נתניהו כמועמד להרכיב את הממשלה. יחד עם זאת, לא התחייבנו להתבטל בפני הליכוד ולא התחייבנו לוותר על העקרונות הבסיסיים שלנו.

"בכל הופעה שלי לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות וגם אחרי הבחירות הבהרתי באופן שאינו משתמע לשני פנים, שלא יהיו שום ויתורים בנושא חוק הגיוס, שהובא להצבעה בקריאה ראשונה כפשרה ממלכתית, מאוזנת ומוסכמת על המפלגות החרדיות".

ליברמן הדגיש כי: "אנחנו בעד ממשלה לאומית! אנחנו נגד ממשלה חרדית! כאשר מדברים על התחייבויות ועל ממשלת ימין, כדאי לזכור שבנימין נתניהו חתום בחתימת ידו על הסכם קואליציוני עם "ישראל ביתנו" משנת 2009 בו התחייב על מיגור שלטון החמאס".

"לא צריך לחפש מתחת לפנס", סיים ליברמן במתקפה: "ולא צריך לחפש מניע נסתר. אני פונה לחבריי בליכוד, תפסיקו לשקר לעם ישראל ולומר ש"ישראל ביתנו" מחפשת סיבות לא להכנס לממשלה. תתחייבו להעביר את חוק הגיוס בקריאה השניה והשלישית בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר