לשכת נתניהו:

"רוה"מ מגבש מתווה לחוק הגיוס ובמקביל נערכים לבחירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבש מתווה מוסכם לחוק הגיוס אך בלשכתו מבהירים כי במקביל - במידה ואביגדור ליברמן ימשיך להתעקש הרי ש"הליכוד החל בהיערכות לקראת בחירות" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, ליברמן ודרעי (יונתן זינדל, פלאש 90)

נותרו ארבעה ימים: ראש הממשלה בנימין נתניהו מגבש מתווה מוסכם לחוק הגיוס אך בלשכתו מבהירים היום (ראשון) כי במקביל, במידה ואביגדור ליברמן ימשיך להתעקש הרי ש"הליכוד החל בהיערכות לקראת בחירות".

מלשכת נתניהו נמסר: "ראש הממשלה נתניהו מגבש פתרון שיאפשר הקמת ממשלת ימין יחד עם חוק הגיוס"

"במקביל", הדגישו בליכוד: "במידה וליברמן ימשיך להתעקש על הפלת הממשלה, הליכוד החל בהיערכות לקראת בחירות. בשלב זה לא התקבלה החלטה על פיזור הכנסת".

בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו למשבר ואמר: "אני חושב שברצון טוב אפשר לפתור את הבעיה, אם רוצים בכך. אם רוצים לתעל את זה לכיוון מסוים - זה מצער. אני לא חושב שצריך לגרור את המדינה לבחירות נוספות אבל אולי יש מישהו שרוצה את זה".

כזכור, הבוקר התבטא אביגדור ליברמן: "לא צריך לחפש מתחת לפנס ולא צריך לחפש מניע נסתר. אני פונה לחבריי בליכוד, תפסיקו לשקר לעם ישראל ולומר ש"ישראל ביתנו" מחפשת סיבות לא להכנס לממשלה. תתחייבו להעביר את חוק הגיוס בקריאה השניה והשלישית בנוסח המקורי ותראו איך הכל מסתדר. נסו אותנו".

ביום שישי תקפו ראשי 'יהדות התורה' יעקב ליצמן ומשה גפני ואמרו: "לצערנו ליברמן אינו דובר אמת בנושא חוק הגיוס. בכנסת הקודמת אושר החוק בקריאה ראשונה והודענו מראש כי נבקש לעשות בו מספר שינויים לקראת הקריאה השניה והשלישית וכך היה בועדה שהכינה את החוק. זה היה הסיכום ולא שינינו כל עמדה בנושא".

באשר לטענות של ליברמן כי החרדים מבקשים להקים בישראל מדינת הלכה, אמרו השניים: "מאז ומעולם לא ביקשנו שתהיה כאן מדינת הלכה. לא הייתה דרישה כזאת מצד המפלגות הדתיות והחרדיות, אך אם לדבריו זה נכון, כיצד הוא רוצה להקים ממשלת ימין ללא החרדים עם מרץ וכחול לבן? אין כל היגיון בזה, אלא כנראה יש כאן רצון להפיל את נתניהו ולהקים ממשלת שמאל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר