בעקבות דינה זילבר?

ההדלקה ב'תולדות אהרן' הוקרנה במעורב

עיריית ב"ב ערכה שלל אירועים ביום ל"ג בעומר, ע"פ המידע האירועים נעשו ללא הפרדה מינימלית, ע"ג מסכים במעורב • אחד מרבני העיר ל'כיכר': "לא נעבור על כך לסדר היום" (ארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
מתוך הסרטון (צילום: באדיבות המצלם)

השנה, החליטה עיריית בני ברק לערוך כמה אירועים לכבוד ל"ג בעומר, בין יתר האירועים הוקרנו על גבי המסכים אירועי ההדלקה המרכזיים שנערכו במהלך היום במירון, אלא שבדיקת 'כיכר', בעקבות תלונות של משתתפים, גילתה, כי אותם אירועים נערכו במעורב.

ביוזמה מבורכת של העיריה הבני ברקית השנה נתנו לילדי העיר ובני המשפחה מקום בו יוכלו להעביר בנעימים את החופשה מבתי הספר ותלמודי התורה בבני ברק, במהלך היום בכמה מוקדים וגינות ציבוריות בעיר, נערכו הפעלות לילדים. וגם, הקרנה מאירועי מירון.

אלא, שככל הנראה 'רוחה של דינה זילבר', שרתה על ראשי העירייה ומתיעודים ועדויות שהגיעו לידי 'כיכר השבת', בידי תושבים זועמים עולה, כי האירוע הכי שמור בארץ כמו ההדלקה של תולדות אהרן במירון, נצפה בבני ברק כאשר גברים, נשים וילדים עומדים וצופים ללא כל הפרדה מינימלית.

אחד מרבני העיר בני ברק עמו שוחחנו אומר ל'כיכר': "מדובר בתקדים חמור, שאם נשתוק בפעם הראשונה אז זה יימשך חייבים לעורר את כל הנוגעים בדבר, וזה כולל את העיריה ואת הרשויות המוסמכות לכך, הם חייבים לדעת שלפחות בבני ברק פך השמן יישמר בטהרה, ללא כל מניעים זרים".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה: "כל הפעילות נעשתה להנאת ולרווחת התושבים. לראשונה בהיסטוריה של בני ברק היו אירועים בל''ג בעומר, פעילויות לילדים, להטוטנים וטרקטורונים והכל נעשה ע"פ כל כללי ההלכה והצניעות".

"ראש העיר אברהם רובינשטיין יחד עם חבר מועצת העיר מש״ס יעקב זכריהו ומנהל מחלקת תרבות יעקב רוזן מאגו״י הסתובבו בכל מוקדי האירועים, וקיבלו תודות ותשבחות מהורים וילדים. הארוע עליו אתם מדברים ייבדק לעומק ואם אכן התרחש אנחנו נפיק את הלקחים לשנים הבאות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר