צפו

דרעי: "המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכיוון ליברמן"

רגע לפני ההחלטה על הליכה לבחירות, וכשיו"ר סיעתו כבר חותם על החוק לפיזור הכנסת, פונה יו"ר ש"ס השר דרעי לח"כ ליברמן, בקריאה - אולי אחרונה: "רק לא בחירות" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי, היום (באדיבות המצלם)

יו״ר ש״ס השר אריה דרעי יוצא היום (שני) בקריאה ליו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן להתעשת ולמנוע את פיזור הכנסת ה-21, וטוען כי החרדים הלכו לקראתו כברת דרך ארוכה בסוגיית הגיוס. במקביל, יו"ר סיעתו, ח"כ יואב בן צור, חתם על החוק לפיזור הכנסת.

"היום, בישיבת ראשי המפלגות סיכמנו, לצערי, על הגשת החוק לפיזור הכנסת. אני אומר 'לצערי'", הסביר דרעי, "כי לא הלכנו לבחירות כדי ללכת שוב לבחירות. הבוחר אמר את דברו: 65 מנדטים בחרו בנתניהו לראשות הממשלה, וזה הרצון האמיתי של רוב העם".

באשר למועד הבחירות, במידה ואכן יוקדמו, אמר דרעי: "התאריך המועדף על כל מרכיבי הקואליציה הוא מה שיותר מהר, 90 יום, שזה ה-27 לאוגוסט".

"אני מפנה קריאה אחרונה לליברמן", הוסיף דרעי: "עם ישראל לא צריך היום שוב בחירות. ראשית, זו הוצאה ענקית מאד שיכולה לפתור הרבה בעיות. בנוסף, אנחנו כבר הרבה זמן בממשלה שלא יכולה לקבל החלטות, ויש לנו אתגרים רבים בביטחון. בדרום ובצפון מאתגרים אותנו יום יום, שעה שעה. יש מתח גדול מאוד במפרץ הפרסי".

איווט ליברמן (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לדבריו, "גם בבחירות הבאות אני מעריך שנתניהו ייבחר שוב, וגוש הימין יעלה ואפילו יתחזק. כך שאני לא רואה את התועלת בבחירות".

לגבי "חוק הגיוס", העילה הרשמית של המשבר הפוליטי, אמר יו"ר ש"ס: "הוויכוח הוא מינורי. המפלגות החרדיות עשו צעדים מרחיקי לכת לכיוון ליברמן, הרבה מעבר לחמשת המנדטים שיש לו. הוא חייב לגלות אחריות, להתגמש ולהקים את הממשלה - רגע לפני שהיא מתפזרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר