צפו בתכנית

שולם למר: ה'החתמה' היא החלום המושלם

הזמר החסידי שהדהים את עולם המוזיקה היהודית עם ההחתמה הנוצצת בענקית המוזיקה הבינלאומית 'יוניברסל' - בראיון מיוחד. צפו בתכנית פתיחת העונה של 'המבקר' (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

הזמר הבינלאומי שולם למר, בראיון מיוחד בתכנית 'המבקר' על הקריירה הבינלאומית אותה פתח בשנה האחרונה עם ההחתמה הנוצצת במיוחד בענקית המוזיקה העולמית יוניברסל.

למר שהגיע לישראל למופע המיוחד של 'לקט ישראל' - 'חסידות בקלאס' שייערך ביום רביעי הקרוב בהיכל התרבות בתל אביב מספר על השנה המפתיעה בחייו, על היחס לו הוא זוכה בכל מקום, "אנשים מתלהבים ואומרים לי שהם שמחים לראות אדם כמוני שר".

"זה לא משהו שהם רגילים אבל הם מקבלים את זה מאד. לכל זמר יש קריזות אבל הקטע שאני לא רוצה להשתנות הם מאד מאד תומכים ומעריכים את זה. הם תמיד שואלים כל פרט. אי אפשר לשיר משהו שאני לא יכול להתחבר אליו"

למר מתייחס לתחושותיו הוא ואומר, "כלום לא השתנה בי, אני אותו שולם, אבל יש עכשיו הרבה אופציות והזדמנויות לעשות דברים שאי אפשר היה לעשות לפני. זה כבוד גדול מאד בשבילי לעשות את זה".

הוא מספר על האלבום החדש שבדרך "החלום המושלם", "זה החלום המושלם, פשוטו כמשמעו. אני עובד עם האנשים ברמות הכי גבוהות במוזיקה, באלבום החדש ובהופעות. זה משה ושונה לגמרי ממה שאנחנו רגילים".

למר מספר על המופע של 'לקט ישראל' והעבודה עם מאסטרו אלי יפה, "במשך שנים ראיתי את יפה והמהקהלה בבית הכנסת הגדול ומאד אהבתי את מה שהוא עושה. זה כיף גדול לעבוד עם הגאון הזה".

צפו בתכנית המלאה ובביצוע הספונטני של שולם כשהוא גורר גם את נתנאל לייפר לשירה:

השירים המלאים בפינת ה'מסננת':

חיים גולד- זה מעשה שלו וזה מעשה שלי

יואלי דיקמן - ישתבח שמך

עמיר בניון - בשורה

יוסי גרין ואברימי רוט - הבדלה

מקהלת משאלות - בין הצלילים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר