הולכים לבחירות?

ליברמן על מתווה נתניהו-אטיאס: "זו רמאות"

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן התייחס להסברים של 'הליכוד' כי החרידם הסכימו לפשרה והוא זה שמתעקש: "זאת לא גמישות, זאת רמאות". היום: ייפגש שוב עם נתניהו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריאל אטיאס (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן התייחס להסברים של 'הליכוד' כי החרידם הסכימו לפשרה והוא זה שמתעקש: "זאת לא גמישות, זאת רמאות". בשעות הצהריים צפוי ליברמן להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בניסיון נוסף להגיע להסכמות ולמנוע בחירות חוזרות.

לדברי ליברמן: "שמעתי הבוקר את דוברי הליכוד מדברים על "הגמישות המופלאה" של המפלגות החרדיות שמוכנות להעביר את חוק הגיוס, אבל עם הסתייגות קטנה, שסוגית היעדים ופקיעת החוק יעברו להחלטת ממשלה ולא יהיו בחקיקה ראשית.

"זאת לא גמישות, זאת רמאות", טען ליברמן והוסיף: "חוק הגיוס הוא רק סימפטום של הקצנה חרדית, הכוללת בין היתר, סגירת מרכולים בשבת, גשר יהודית, חרם צרכני על מפעל פיניציה בירוחם וניסיון להפסיק את מכירת הכרטיסים בשבת בגן החיות התנ"כי".

לדבריו: "המניע היחיד של "ישראל ביתנו", הוא עמידה על העקרונות וההתחייבויות שניתנו לציבור לפני הבחירות, תוך כדי הבחירות ולאחר הבחירות. אנחנו לא מחפשים להפיל את נתניהו ולא מחפשים מועמד אלטרנטיבי".

כזכור, אמש התבטא ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אין שום סיבה ללכת לבחירות כשהפתרון מונח לפנינו. הבאתי את הפתרון שלפיו החרדים יגויסו בדיוק לפי הדרישות של צה"ל ותנאי החוק - כולל הסנקציות. יש פתרונות מצוינים, ואם יש רצון ונכונות - אפשר לפתור את הכול תוך שתי דקות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר