פרסום ראשון

שלושה חודשים לפוגרום בקרית יובל: ספרי התורה יוכנסו מחדש

שלושה וחצי חודשים לאחר הפוגרום המזעזע בבית הכנסת "שיח ישראל" בקרית יובל, ספרי התורה תוקנו בהשקעה רבה וביום ראשון הקרוב יוכנסו בתהלוכה מיוחדת לביהכ"נ (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
החילול המזעזע של ספרי התורה (באדיבות המצלם)

פרסום ראשון: שלושה וחצי חודשים עברו מהפוגרום המזעזע בבית הכנסת "שיח ישראל" בקריית יובל בירושלים, במהלכו נכנסו אלמונים לבית הכנסת ופרצו את ארון הקדוש תוך שהם משחיתים ומשליכים את ספרי התורה בביזיון נוראי ומטלטל על הארץ.

ל'כיכר השבת' נודע כי ספרי התורה תוקנו בהשקעה של עשרות אלפי שקלים וביום ראשון הקרוב יוכנסו שלושת ספרי התורה, עליהם נשפכו חומצה וחומרים מסוכנים אחרים - אל בית הכנסת בתהלוכה מיוחדת עם רבני ירושלים ורבני השכונה.

כזכור, לפני כשלושה וחצי חודשים חדרו אלמונים לבית הכנסת 'שיח ישראל' בשכונת קריית יובל בירושלים והשחיתו את ספרי התורה וריהוט בית הכנסת המשמש כמקום תפילה לקהילה הצרפתית.

למרות שעבר זמן רב, משטרת ירושלים עדיין לא תפסה את החשודים למעשה. ראשי ומתפללי בית הכנסת אומרים ל'כיכר השבת' כי במשטרה לא טורחים לעדכן אותם בנעשה סביב המאמצים לתפוס את הפורצים. "זה נראה שלאחר שהופסק הסיקור התקשורתי, הופסקו המאמצים ללכוד את הפורצים", אמרו בבית הכנסת.

כאמור, ספרי התורה שהיו פסולים לקריאה לאחר הפריצה הגדולה, תוקנו במלואם ויובאו בחזרה אל ארון הקודש בתהלוכה מיוחדת שתיערך ביום ראשון הקרוב בשכונת קרית יובל בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר