על רגל אחת: איך לשאוב אבק כמו שצריך

ההרגשה המדהימה שאופפת אותנו לאחר ניקיון הבית, שווה כל טיפת זיעה. לצורך כך, קבלו 4 צעדים שיסללו לכם את הדרך לשימוש נכון בשואב אבק, כך שתוכלו לבלות פחות זמן בניקוי ויותר זמן במנוחה (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

משימת ניקיון הבית לא עומדת בראש רשימת הפעולות שאנחנו אוהבים לבצע, אבל ההרגשה המדהימה שאופפת אותנו לאחר מכן, שווה כל טיפת זיעה. לצורך כך, התגייסנו לעזרתכם. אז קבלו ארבעה צעדים שיסללו לכם את הדרך לשימוש נכון בשואב אבק, כך שתוכלו לבלות פחות זמן בניקוי ויותר זמן ברביצה על הספה ומנוחה.

שלב ראשון: סדרו וארגנו את החלל

לפני שתתחילו, הקפידו לעשות סריקה מהירה של החדר כדי לאסוף כל דבר שעלול לעמוד בדרכו של השואב. כלומר, כל מטבע תועה, סיכות מהדק, צעצועים וכדומה. אל תזיזו את הדברים הקטנים כמו פירורי אוכל או גושי אבק.

שלב שני: רוקנו את השקית

כדי לקבל את היניקה הטובה ביותר של המכשיר שלכם, החליפו את השקית, כאשר יותר משני שלישים שלה מלאים (לא כאשר נוצרת חסימה ונשמעים מהמכשיר קולות תמוהים). אם השואב שלכם נטול שקית, וודאו שאתם מרוקנים את המכל לפני תחילת העבודה. השתמשו במספריים לטפל בסבכי שערות.

שלב שלישי: עבדו באופן אסטרטגי

בסדר, עכשיו אתם מוכנים להתחיל לשאוב, מלמעלה - ווילונות, לאחר מכן ריפוד ולבסוף, קרקעית הבית. אל תפחדו להשתמש בכלי העזר הנוספים האלה, הנמכרים עם המכשיר (הם לא נושכים, מבטיחים). צינור ארוך שטוח יכנס לפינות ויתאים לניקוי מדרגות. השתמשו במברשת לטיהור הרהיטים. בניקוי הספה או הכורסה, טלו את הכריות ועברו על הבסיס תחילה: הגב, הידיות ושטח הפנים ורק אחר כך נקו את הכריות.

שלב רביעי: רצפה

זה אולי נראה כמו עבודה כפולה, אבל מומלץ להקפיד לצעוד על השטיח שלכם (או הרצפה) מספר פעמים מבלי להתעצל, כדי לאסוף את כל האשפה שלכודה בין הסיבים או המרצפות. החליפו גם כיוון, כדי לוודא שאתם "תוקפים" את השטיח מכל הזוויות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר