בעקבות 'כיכר'

קרן אור: אחרי הקשיים; המילגות יועברו היום לאברכים

אחרי קשיים שליוו את רשת הכוללים 'יששכר באוהלך' - בהנהלת הרשת מחלקים היום מלגות לאברכים, בכיר ברשת אומר ל'כיכר' : "בקרוב ממש התקופה הקשה מאחורינו" (בארץ)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הרב וייסבורד (צילום: יעקב נחומי)

בעקבות חשיפת 'כיכר השבת': רשת הכוללים 'יששכר באהלך', העבירה היום (רביעי), לאברכי הרשת עוד חלק ממשכורות החודשים שלא שולמו לאחר המצ'ינג שערכו באמצע החורף השנה, לדברי בכיר במוסדות: "אחד הגבירים שהתחייב להשתתף במצ'ינג העביר את הכסף בימים האחרונים".

במודעה שפורסמה בדקות האחרונות בכל הכוללים של הרשת נאמר: "היום הועברה מלגה לאברכי הרשת. מלגות נוספות בעז"ה יעברו, והודעה על כך תבוא בנפרד".

אחד מראשי הרשת אומר ל'כיכר השבת': "עברנו תקופה לא פשוטה, ואנחנו מקווים שאנחנו שמים את זה מאחור. ב"ה היום אחד מהמצ'רים שהבטיח לתרום סכום גדול, העביר אלינו בשבוע האחרון את הכסף, וכך יכולנו לחלק עוד פעימה לאברכים".

"בשבועות הקרובים אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לסיים עם כל החובות שלנו לאברכים, בנוסף, יש לנו תודה מיוחדת למי שעומד על ראשנו מרן הרב קנייבסקי ואנשי ביתו, שסייעו לנו עם הכספים, בצורה מעוררת השתאות".

יצויין, כי בשבוע שעבר הבטיחו בהנהלת הרשת, שהכסף יועבר בהקדם לאברכים, ואכן נראה שהם בדרך הנכונה, ולפי דבריהם הכסף יועבר ממש בקרוב.

המכתב לאברכי הכולל (באדיבות המצלם)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר