בתגובה לתצהיר

נתניהו על העובדת החרדית: "זקוקה לאבחון פסיכולוגי"

בתצהיר שהגישה היום שרה נתניהו, בתגובה לטענות העובדת החרדית שירה רבן, היא מכחישה את המיוחס לה וטוענת כי רבן "חוזה חזיונות שווא וזקוקה בדחיפות לאבחון פסיכולוגי" (בארץ)

שרה נתניהו לצד שירה רבן (צילומים: אוליביה פיטוסי וחברת החדשות)

בתצהיר שהגישה היום (רביעי) אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו לבית המשפט בתגובה לעובדת החרדית שירה רבן, מכחישה נתניהו את המיוחס לה וטוענת כי רבן "חולמת חזיונות שווא וזקוקה דחוף לאבחון פסיכולוגי".

נתניהו מתייחסת לטענה של רבן כי היא הרימה את היד כדי להכות אותה, והיא הצליחה לחמוק ממנה, וכתבה: "כל מי שקורא את הסעיף מבין שמי שבדה אותו לא היה מתקבל לעבודה ככתב בצהובון זול".

לטענת נתניהו, עורכת הדין של שירה רבן ייצגה גם את התובעים האחרים כנגד נתניהו, כמו מני נפתלי וגיא אליהו, היא מאשימה את עוה"ד, וכותבת: "התביעה המוזרה וההזויה שלה, תוך כדי שהיא טוענת כלפיי טענות התעמרות שנטענו כנגדה וכנגד עובדי משרדה, והכל כדי לצבור פרסום ולהתחבב על אמצעי התקשורת".

לדבריה, תוכן התביעה של רבן וההתנהלות שלה סותר את היותה אישה חרדית מאמינה. ולכן: "שוב ושוב המסקנה היא כי התובעת אינה יכולה כשירותית לנהל הליך משפטי, וחובה היא לבדוק היטב האם היא מבינה ומסכימה לאמור בכתב התביעה או שאולי יש מישהו שניצל את תמימותה וחוסר הבנתה כדי לקדם אג'נדות זרות וסמויות".

לצד זאת, ביקש עורך דינה של נתניהו, יוסי כהן, לזמן לעדות בדלתיים סגורות את נילי קדוש, עובדת בקומה השנייה במעון ראש הממשלה, שעבדה לצד רבן. בתצהיר שהגישה בתחילת החודש צירפה רבן התכתבויות שניהלה עם קדוש.

באחד המסרונים כתבה קדוש לרבן: "מותשת מאמי, רבתי עם כולם שם, והלכתי הביתה גמורה חולה ועל הפנים. 100 שקל לשעה לא שווה את מה שעוברים שם עם החולת נפש הזאת".

בבקשה שהגיש היום לבית הדין האזורי לעבודה בירושלים, כתב כהן כי "קדוש התנתה את הגשת תצהירה בכך שיוטל חיסיון הן על תוכנו והן על שמה". לדבריו, הסיבה לכך היא כי מדובר באשה חרדית שבעלה מוהל, "וברור שפרסום התצהיר יגרום לה למבוכה גדולה ולנזק בלתי הפיך". על כן ביקש כהן להטיל צו איסור פרסום על עדותה.

בתצהירה ציינה נתניהו כי היא מטילה ספק באותנטיות של המיסרונים. עוד ציין כהן כי רבקה פאלוך, יועצת ראש הממשלה לענייני חרדים, שלפי טענת רבן ניסתה לפייס אותה לאחר שעזבה, הפצירה בה לשמור על דיסקרטיות לגבי האירועים וניסתה למצוא לה מקום עבודה אחר, סירבה למסור עדות בתצהיר והיא תזומן להעיד בעל פה..

בתצהירה שהגישה כאמור היום הבהירה נתניהו כי החיבור בינה לבין רבן היה קצר ולקוני. לטענה של נתניהו "כל זמן עבודתה בביתי נפגשתי עמה פעמים ספורות, אז מתי בדיוק כבר הספקתי להתעמר בה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר