הפיל את הממשלה

איווט ליברמן ממשיך: נתניהו נכנע לחרדים

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להחלטתו להפיל את ממשלת הימין, בראשות בנימין נתניהו, וטען כי כי נתניהו נכנע לדרישות החרדים בנושא חוק הגיוס (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אביגדור ליברמן, אמש בכנסת (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן התייחס להחלטתו להפיל את ממשלת הימין, בראשות בנימין נתניהו, וטען כי כי נתניהו נכנע לדרישות החרדים בנושא חוק הגיוס. יצוין כי בליכוד הבהירו אמש (רביעי) כי החרידם הסכימו לכל הצעת פשרה וכי ליברמן הוא זה שמשך זמן ודחה, בכדי להפיל את נתניהו.

לדברי ליברמן: "לצערי מדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות בגלל סירובן של הליכוד והמפלגות החרדיות לקבל את הצעת "ישראל ביתנו" ולהצביע על חוק הגיוס בקריאה שניה ושלישית בנוסח המקורי כפי שעבר בקריאה הראשונה, כשהח"כים החרדים לא ישתתפו בהצבעה".

"במקום זה", הוסיף איווט: "הוצעו הצעות שונות ומשונות במטרה אחת - למשוך זמן ולמוסס או לרוקן את החוק מתוכן. מדובר בכניעה לחרדים וכפי שהבהרנו, אנחנו שותפים טבעיים לממשלת ימין אך לא לממשלת הלכה".

לדבירו: "יש לציין, כי גם בשאר הדרישות שלנו היתה התקדמות מסוימת, אבל לא הגענו לסיכומים סופיים באף נושא וכפי שידוע לי גם עם אף סיעה אחרת הליכוד לא הצליחה לחתום על הסכם קואליציוני".

"לכן מי שנושא באחריות על כך שמדינת ישראל הולכת לבחירות חוזרות היא הליכוד בלבד", סיכם ליברמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר