ממשיך להסית

ליברמן: "נקבל ח"י מנדטים; הציבור מאס בכניעה לחרדים"

יו"ר 'ישראל ביתנו' איווט ליברמן כינס מסיבת עיתונאים בניסיון להסביר מדוע הכשיל הקמת ממשלה ואמר כי נתניהו לא רצה אותו בממשלה, והמשיך לכל אורך נאומו להסית נגד הציבור החרדי (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ליברמן, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת; צילום וידאו: מתוך הפייסבוק של אביגדור ליברמן)

"הציבור הישראלי מאס בכניעה לחרדים. זה לא בא במקרה. זה בא אחרי חוק המרכולים, אחרי חרם הצרכנים במפעל בירוחם, אחרי גשר יהודית, זה בא בניסיון להפסיק למכור כרטיסים לגן החיות התנ"כי. אנחנו בעד מדינה יהודית, אנחנו נגד מדינת הלכה".

גם אחרי שהביא להקדמת הבחירות, אביגדור ליברמן ממשיך להסית נגד הציבור החרדי. את הדברים אמר הצהריים (חמישי) בישיבת סיעת ישראל ביתנו בתל אביב.

בתגובה לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא חלק ממחנה השמאל הגיב ליברמן באומרו כי "איש מקיסריה מאשים איש מנוקדים שהוא שמאלני".

"אני רוצה להזכיר לראש הממשלה שזה היה דווקא הוא שהצביע בעד ההתנתקות בכנסת. זה היה דווקא ראש הממשלה שלנו שהוביל את ההתנצלות בפני הדיקטטור ארדואן. זה היה דווקא ראש הממשלה שמנע וטרפד את חוק עונש המוות למחבלים. זה ראש הממשלה שמונע את פינוי חאן אל-אחמר למרות שבג"ץ אישר את זה. הוא זה שמחליט להעביר 30 מיליון דולר לחמאס מרצועת עזה".

לדבריו, לנתניהו אין קשר לימין. "מדובר בפולחן אישיות ולא בתפיסה הפוליטית", אמר איווט. לטענתו, הוא המליץ על נתניהו בפני הנשיא, אך נתניהו לא רצה לראות אותו בקואליציה.

ליברמן אמר כי "אנשי הליכוד חיפשו לקנות אנשים ממפלגות אחרות ולהסתדר בלעדינו. הרכש הזה, לקנות חכים אחרים ממפלגות אחרות, נמשך עד אתמול בערב. כל יום שלישי ניסו לקנות ח"כים במפגלת העבודה. יושבים פה ארבעה ח"כים אצלנו - אין אחד שלא קיבל הצעות מפתות לעבור לליכוד".

כאשר נשאל על עתידו מול המפלגות החרדיות ענה: "אין לי שום דבר נגד הציבור החרדי, אני חושב שהם צריכים להשתלב, אבל זו חייבת להיות ממשלה שמשקפת את האינטרסים של כל הציבור. לא יכול להיות שהממשלה תהייה תחת תכתיב של קבוצה אחת בלבד".

הוא הוסיף כי לא יתמכו בבני גנץ לראשות הממשלה. "גנץ הוא אדם מצוין אבל לא מועמד שלנו להרכבת ממשלה, לא עכשיו ולא בעתיד. אנחנו נתמוך בממשלת ימין שפויה ולא בממשלה חרדית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר