טור אישי

ליברמן לא הכתובת // הרב ישראל גליס

ליברמן הוא לא הכתובת. בכל תקופה יש לציבור החרדי שונא תורן. אנחנו צריכים להתמקד ביופי ובטוב שיש בציבור החרדי, לתת במה לארגוני החסד, לעולם התורה שפורח, ועוד (דעות)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
ליברמן, היום (צילום: פלאש 90)

שמונים שנה לפתיחת מלחמת העולם השנייה, זה התאריך של י"ז באלול, 17 לחודש ספטמבר. זהו התאריך שמישהו החליט להוביל את העם היושב בציון לקלפי. והעם עייף, ולא רוצה בחירות.

בכל עיתון וקבוצות תקשורת למיניהם יש ניתוחים של סוף שבוע, מי אשם בקטסטרופה הזאת. נגזר עלינו לחיות כאן עם פוליטיקאים כאלו מכל הצדדים, כולם צודקים, כל אחד בדרך שלו. אבל... הגיע הזמן אולי דווקא עכשיו להיפרד מהפוליטיקאים החרדים הוותיקים ולבחור בחברי כנסת חדשים.

בש"ס נעשתה כבר החלפה של חברי כנסת ונכנס כח חדש ופורה.

ומה ביהדות התורה?

יש לנו בטן מלאה על אביגדור ליברמן, לאן שהוא הוביל את כל המדינה בתקופה האחרונה. מי שקורא ויקיפדיה על מהלכיו של האיש במשך 30 שנה, מאז שהוא עלה ממולדובה, משומר בארים ועד שר בכל מיני משרדי ממשלה, מבין מי האיש. האיש מלא תהפוכות.

הבושה הגדולה זה אוסף החרדים שעובדים אתו ואותם החרדים שלא שירתו בצבא מסתובבים מסביבו. מישהו שישאל אותו, מה עושים הפרזיטים האלו סביבך?

די היה לראות את התמונות שהגיעו מיציע האורחים של הכנסת בלילה של פיזור הכנסת, אוסף של תלמידי ישיבה מישיבה מסוימת. אין סדר שלישי? מה עושים מחללי שם ה' במקום הזה? וראש הישיבה שלהם, הוא חבר מועצת גדולי התורה, מה הוא אומר?

חבר כנסת שפניתי אליו אמר שכל אחד יכול להיכנס לכנסת. נכון, אבל מישהו נתן להם אישור...

אנחנו נכנסים לשלושה חודשים של מלחמה ולשון הרע ובזבוז כסף ואולי השנה גם האשכנזים יתחילו לומר סליחות מראש חודש אלול.

אולי הגיע הזמן, וזו ההזדמנות לחדש את העבודה של "מרכז הסברה חרדי" כי אנו צפויים לימים, שבועות וחודשים של הסתה נגד הציבור החרדי.

החרדים יצאו להצביע במצוות רבותיהם וצריך ליעד את הכספים להסברה בכל אמצעי המדיה למיניהם. יש בציבור הרבה מוכשרים, גם בדיבור גם במדיה תקשורתית, יש תחנות רדיו וכדומה.

ליברמן הוא לא הכתובת. בכל תקופה יש לציבור החרדי שונא תורן. יש כאלו ששכחו את ביקורו של הרב יצחק פרץ במוסקבה כשר הקליטה כשהוא צעק משם 75% מהעולים הם גויים והוא צדק.

אנחנו צריכים להתמקד ביופי ובטוב שיש בציבור החרדי, לתת במה לארגוני החסד, לעולם התורה שפורח, ועוד.

עכשיו אולי מישהו יתעשת ב'יהדות התורה'. מכוון שיש סיכוי גדול שיהדות התורה תקבל 10 חברי כנסת כי הציבור החרדי יצא בהמוניו להצביע, יש דרישה גדולה להציב את הרב יוסי דייטש במקום 11, כך שכשיפעילו את החוק הנורבגי הוא יכנס לכנסת, וכך תבוא כפרה לאלו שהדיחו אותו מראשות העיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר