"אין ראיות"

צעד נדיר: לא הוגש כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי

למרות שכבר הגישו נגדו הצהרת תובע, ביקשה הפרקליטות להאריך שוב את מעצרו של החשוד בהפקרת הילד בתאונת הפגע וברח. עורך דינו: לא זיהו אותו במסדר הזיהוי (משפט)

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הפתעה בבית המשפט: היום (חמישי), אמורים היו להגיש כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי, החשוד בתאונת הפגע וברח בה נדרס והופקר הילד בנימין ביגלאייזן בן ה-11, בכניסה לשכונת רמות בירושלים.

אך כתב האישום לא הוגש, אלא ביקשו להאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים, לטענת עורך דינו של סנדרוסי, בשל העובדה כי אין די הוכחות נגדו.

מהלך זה בוצע לאחר התייעצות שנערכה לפנות בוקר עם פרקליט המדינה שי ניצן, זאת בשל מה שהוגדר בדיון היום כ"התפתחות חדשות".

לאחר הדיון, האריכו את מעצרו של סנדרוסי עד ליום שני הקרוב - אז יגישו נגדו כתב אישום.

עו"ד משה סוחמי האשים את הפרקליטות ואת המשטרה בכך שהם מחזיקים את מרשו במעצר במשך שלושים יום, ללא שיהיה להם מספיק הוכחות להעמידו לדין.

עו"ד סוחמי בבית המשפט היום

עורך הדין הוסיף וסיפר כי נערך מסדר זיהוי, ואדם שטען כי היה עד ראיה לתאונה הקשה בחול המועד פסח האחרון, לא זיהה את סנדרוסי כמי שנהג ברכב.

במשטרה מנגד, טענו בדיון כי סנדרוסי בוודאות נהג ברכב שביצע את התאונה, אך ככל הנראה אין הוכחה וודאית כי הוא שנהג גם בזמן התאונה.

נציג המשטרה בדיון הסביר כי החקירה אכן הסתיימה אבל הייתה התפתחות שהיא התפתחות משמעותית. "אנחנו ממתינים לנתון שהוא מאוד חשוב ולכן אנחנו מחכים לתשובה".

עו"ד סוחמי אמר בדיון "אני כמעט 30 שנה עורך דין ואני לא מכיר מקרה כזה. היום באים לומר דברים נוספים. הצגתם שיש חומר להגיש כתב אישום אז מה זה משנה הפעולה הזאת ולכן אין שום סיבה להמשיך את מעצרו. הוא לא יכול לשבש.

עו"ד רונן אביב בבית משפט היום

מלבד סנדרוסי, ביקשה היום הפרקליטות להאריך את מעצרו של החשוד השני, מאור גמליאל. בית המשפט נענה והאריך את מעצרו בחמישה ימים נוספים.

בשל העובדה כי עדיין לא הצליחו להוכיח מי הנהג, מחשידה המשטרה גם את גמליאל וגם את סנדרוסי, ומבקשת מפעם לפעם להאריך את מעצרם.

בדיון היום בבית המשפט אמר נציג הפרקליטות כי הם מתכוונים להגיש עוד היום כתב אישום נגד גמליאל, וכי למרות הדחייה, הסיכוי שלא יגישו אישום נגד סנדרוסי - נמוך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר