מוקדם אך מסקרן

הסקרים מראים: שוב ליברמן לשון המאזניים

סקרים שמתפרסמים הערב מלמדים כי בינתיים כוחו של ליברמן עולה משמעותית לקראת הבחירות החדשות, והוא צפוי להמשיך ולהיות לשון המאזניים גם בקואליציה הבאה (פוליטי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: םחאש 90)

ליברמן שוב לשון מאזניים כל על פי כל הסקרים שמתפרסמים הערב (חמישי) ומלמדים כי המשבר האחרון מעלה את כוחו של ליברמן בבחירות החדשות והוא צפוי להיות שוב זה שיכריע את גורל הקואליציה של נתניהו.

חשוב לציין כי לפי אף סקר, גנץ לא יכול להקים ממשלה ללא החרדים, זאת בשל העובדה שהמפלגות הערביות מחוץ למשחק.

'כאן 11': הליכוד 35, כחול לבן 34, ישראל ביתנו 8, יהדות התורה 8, ש"ס 7, חד"ש תע"ל 6, העבודה 5, מרצ 5, בנט ושקד 4, איחוד הימין 4, רע"מ בל"ד 4. אורלי לוי ופייגלין לא עוברים.

על השאלה האם אתה תומך בהחלטה ללכת שוב לבחירות לכנסת או מתנגד לה: יותר ממחצית הציבור – 52% מתנגד לכך, בעוד 28% תומכים בהליכה לבחירות.

בשאלת האחריות באשר לאחריות כשלון הקמת הממשלה- 43% הצביעו על אביגדור ליברמן, 35% נתניהו ו- 11% המפלגות החרדיות.

גם על פי סקר חדשות 13 ליברמן יצטרך להיות חלק מכל ממשלה: הליכוד 36, כחול לבן 33, ליברמן 9, ש"ס 7, יהדות התורה 7, איחוד הימין 7, חד"ש תע"ל 7, מרצ 6, העבודה 4, רע"מ בל"ד 4. גוש הימין (כולל ישראל ביתנו) 66, גוש מרכז שמאל 54.

כמובן שמוקדם מאד להסיק מסקנות מהסקרים שבוצעו עוד בטרם הגשת הרשימות והשינויים שככל הנראה יהיו כבר בימים הקרובים, על פי דיווחים מתוך המפלגות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר