נערכים לבחירות

ראש הממשלה פיטר את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר את שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד • שקד ובנט הגיעו היום - לראשונה מאז ההפסד בבחירות - לישיבת הממשלה • ימונו שרים חדשים (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בנט ושקד (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו פיטר בצהריים (ראשון) את שר החינוך נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד. שקד ובנט הגיעו היום - לראשונה מאז ההפסד בבחירות - לישיבת הממשלה. נתניהו צפוי למנות שרים חדשים לתפקיד, שיכנסו לתפקיד עד להקמת ממשלת חדשה לאחר הבחירות בעוד כשלושה חודשים.

הערכה כי נתניהו פיטר את השניים לקראת ישיבת הקבינט שתתכנס בהמשך השבוע. בין היתר, נתניהו מונע מהם להגיע לבחירות כשהם מכהנים בתפקיד בכיר בממשלה, בזמן שהפסידו בבחירות ומפלגתם 'הימין החדש' לא עברה את אחוז החסימה. השניים קיבלו בצהריים את ההודעה בשיחת טלפון ממזכירות הממשלה.

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מסרו בתגובה, "אנו מודים מעומק הלב לציבור הישראלי על הזכות הנדירה שנפלה בחלקנו לשרת אותו בתפקידינו כשרי החינוך והמשפטים. כל שעשינו היה למען טובת מדינת ישראל ואזרחיה.

"נעביר בצורה סדורה את המשרדים בראשם עמדנו לידי השרים שיחליפו אותנו על מנת לקיים תיפקוד רציף וטוב של משרדי החינוך והמשפטים ועל מנת ששנת הלימודים הבאה תיפתח כסידרה".

עם הגעתו לישיבת הממשלה אמר בנט: "זו תקופה שבה יותר מתמיד אנחנו צריכים אחדות. לא קיטוב, אלא חיבורים. בין דתיים וחילונים, בין ימין ושמאל. כולנו עם אחד".

ח"כ יאיר לפיד הגיב להחלטת נתניהו ואמר: "נתניהו פיטר את בנט ושקד כי: 1. הוא פחד שיעשו עבודה רעה? 2. הוא פחד שיעשו עבודה טובה? 3. כבר לא אכפת לו מכלום. 4.כל התשובות נכונות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר