צפו בווידאו

קובי פרץ נישק את הרב מצגר וסיפר על ימיהם בכלא

תשעה חודשים חיו זה לצד זה, בכלא מעשיהו, הזמר המזרחי המפורסם והרב הראשי לישראל לשעבר. כעת הם מדברים על כך בהתרגשות, וממשיכים לנסוע יחד לקברי צדיקים • צפו (ציצית)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות חדשות 12)

הזמר קובי פרץ, שבקיץ שעבר שוחרר ממאסר על עבירת העלמת מס לאחר שעונשו קוצר, ממשיך, כך מתברר, לתחזק קשר רציף עם חברו לתא הכלא, הרב הראשי לישראל לשעבר הרב יונה מצגר.

כזכור, הרב מצגר נשלח לשלוש וחצי שנות מאסר בגין עבירות של קבלת שוחד, ובמשך תקופה ממושכת הוא חלק את התא בכלא מעשיהו עם הזמר המזרחי המפורסם.

כפי שפורסם בעבר ב'ידיעות אחרונות', במהלך התקופה בה ריצה פרץ את עונשו, הוא התחזק בדת - זאת בין היתר בזכות הקשר הקרוב עם הרב מצגר, שלימדו תורה והשפיע עליו רבות באורח חייו האישיים.

הרב מצגר, לאחר שחרורו מהכלא (צילום: Yehuda Haim/Flash90)

גם הרב מצגר, בדומה לפרץ, זכה לשחרור מוקדם, בשל מה שועדת השחרורים הגדירה כ'התנהגות טובה', וכן על רקע מצוקת מקום בבתי הכלא, זאת לאחר 22 חודשי מאסר.

במסגרת כתבה נרחבת על 'חייו החדשים' של פרץ, ששודרה בערוץ 12, אמר קובי פרץ: "אנחנו יכולים לתכנן דברים לחיים, אבל בסוף יש אחד למעלה שהוא קובע הכל".

"בכלא", הסביר הזמר, "זה או שאתה הולך לאיבוד ועושה שטויות, או שאתה מתחזק. ובחרתי להתחזק".

פרץ, ביציאתו מהכלא (צילום: Yossi Zeliger/Flsah90)

פרץ, כפי שפורסם ב'כיכר השבת', מרבה לנסוע להתפלל בקברי צדיקים, מקבר הרשב"י, עבור דרך ציון שמואל הנביא ועד קבר יוסף בשכם, אך מתברר כי המקום אליו הוא מקפיד להגיע בקביעות, מדי ראש חודש, הוא צפת, שם הוא משתטח על קברי הצדיקים.

מי שמתלווה אליו לנסיעה לשם, הוא כאמור לא אחר מהרה"ר לשעבר מצגר, שנצפה בכתבה כשהוא שר איתו במקום ניגונים חסידיים עממיים.

בשלב מסוים אף העניק פרץ נשיקה לבבית לרב מצגר, שמצידו סיפר על ימיהם המשותפים בכלא: "אלו שבתות היינו ביחד. במקומות הכי קשים, השבת נתנה לנו אור לכל השבוע".

"למדנו תורה עד חצות לילה. גם יותר, לפעמים עד 2 בלילה", גילה הרב הראשי לשעבר. קובי פרץ, שדומע ונרגש, הוסיף: "אני חושב שלמדתי בתשעת החודשים הללו, כמו שלמדתי במשך 43 שנות חיי".

צפו בתיעוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר