הבחירות החוזרות

טראמפ על המצב הפוליטי בישראל: "זה בלגן, זה מגוחך"

נשיא ארצות-הברית, דונלד טראמפ, התייחס בשנית להליכה החוזרת של ישראל אל הקלפי ואמר: "ה בלגן, צריכים לסדר את זה". לדבריו, "זה מגוחך, אנחנו לא מאושרים מזה" (אקטואליה)

הנשיא דונלד טראמפ (צילום: אבי אוחיון, לע"מ, פלאש 90)

נשיא ארצות-הברית, דונלד טראמפ, התייחס הלילה (שני) שוב לבחירות החוזרות בישראל ואמר כי "זה בלגן" ועל ישראל "לקחת את עצמה בידיים". את הדברים אמר טראמפ בשיחה עם כתבים, בטרם יציאתו לאירופה.

"זה הגיע משום מקום לפני שלושה ימים, זה בלגן. הם צריכים לסדר את זה", אמר הנשיא האמריקני, "ביבי נבחר ועכשיו פתאום הם יעברו שוב את כל התהליך עד ספטמבר? זה מגוחך, אנחנו לא מאושרים מזה"

בשבוע שעבר, התייחס הנשיא טראמפ לבחירות החוזרות ואמר: "חבל מאוד מה שקרה בישראל. זה היה נראה כמו ניצחון בטוח לנתניהו שהוא בחור מצוין. נראה שהם ייאלצו לחזור למצב בחירות".

ביום חמישי שעבר נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ג'ארד קושנר, יועצו הבכיר וחתנו של טראמפ, ואמר לו כי "הייתה לנו תקרית קטנה אתמול, אך זה לא יעצור אותנו מלהמשיך לעבוד יחד".

קשורנ הגיע לישראל ולמדינות נוספות באיזור כדי לקדם את "עסקת המאה", יחד עם עם השליח המיוחד למזרח התיכון ג'ייסון גרינבלט, והשליח לענייני איראן בריאן הוק.

קושנר, אמר בראיון לרשת HBO כי הוא חושב שלפלסטינים "מגיעה הגדרה עצמית", אך הביע ספק ביכולתם להתנהל תחת ממשלה עצמאית. "אני מקווה שעם הזמן הם יצליחו".

העיתון "וושינגטון פוסט" דיווח כי שר החוץ האמריקני מייק פומפאו, אמר בשבוע שעבר בשיחה סגורה עם מנהיגים יהודיים כי "אין ביטחון שתוכנית השלום האמריקנית תתקבל על ידי הצדדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר