תאונת ה'פגע וברח'

האישום נגד נתנאל סנדרוסי וחברו - 'הפקרה'

הילד החרדי בנימין ביגלאייזן בן ה-11, שנפצע קשה בתאונת ה'פגע וברח' בצומת רמות בי-ם, בפסח, חצה את הכביש באור אדום - כך עולה מכתב האישום שהוגש היום נגד נוסעי הרכב הפוגע (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט באייר תשע"ט | 03.06.19
סנדרוסי, במדרגות בית המשפט (צילומים: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נתנאל סנדרוסי, הנהג מתאונת ה'פגע וברח' בצומת רמות בירושלים, בפסח, בו נפצע קשה הילד החרדי בנימין ביגלאייזן בן ה-11. כמו כן, הוארך מעצרם בשלושה שבועות נוספים.

בכתב האישום לא מוזכרת עבירת הדריסה, ומתואר כי הילד חצה את הכביש בעוד הרמזור היה בצבע אדום.

העבירות בהן כן מואשם סנדרוסי, כמו גם גם חברו שנסע עמו, מאור גמליאל, הן 'הפקרה לאחר פגיעה', חובת נוסע להתקשר לגופי הצלה ונהיגה מעל המהירות המותרת.

שני הנאשמים, עם סניגורם, היום

באשר לפרטי האירוע, מכתב האישום עולה, כי ביום ראשון של חול המועד, בשעות הערב, נהג סנדרוסי ברחוב גולדה מאיר בירושלים, ומאיר גמליאל נסע עמו ברכב. הם הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי, כשסנדרוסי נוהג במהירות גבוהה.

"באותה עת חצה את הצומת הילד בן ה-11, כשרמזור הולכי הרגל בו חצה הנפגע את הכביש הורה אדום. סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע - שהיה על מעבר החצייה".

דבריהם המנוגדים של נציגת הפרקליטות עו"ד מרים בן-גל ושל עו"ד רונן אביב

עוד נכתב, כי "הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה".

במקביל להגשת כתב האישום נגדם, ביקשה הפרקליטות להאריך שוב את מעצר השניים, עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם, ובית המשפט האריך כאמור את המעצר עד ה-25.06.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר