"התמכרות"

עיתונאים 'ביביסטים' הפתיעו: להיגמל מנתניהו

"האם האיש גדול מהרעיון?", תמה פומבית עיתונאי ערוץ 20, שמעון ריקלין. המגיש ברשת וגלי צה"ל, אברי גלעד: "ההתמכרות הורגת אותנו - צריך להיגמל מנתניהו" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ריקלין (צילום: Amir Levy/FLASh90)

הם נחשבים לעיתונאים המשתייכים למחנה הימין, ובנפרד, פרסם כל אחד מהם פוסט פומבי נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

שמעון ריקלין, איש ערוץ 20, נחשב לאחד מגדולי תומכיו של נתניהו, אותו אף הגדיר בעבר כ"שליח הא-ל". היום (שני), מתח ביקורת פומבית בציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

"תראו חברים. האמת שאני מבואס. כי מצד אחד אני נלחם כמו אריה במערכת המשפט כי ברור לי גודל השינוי שהיא צריכה. ומצד שני. נתניהו הציע ליחימוביץ את המשפטים. לשמולי רווחה משולב. גבאי אוצר. וכו.

"ורק הפרסום של עמית טירפד את הדיל. אז מה עושים במצב הזה? האם האיש גדול מהרעיון? מהצורך לשינוי?", תמה ריקלין.

במאמר המוסגר רק נדגיש כי בסביבת ראש הממשלה הכחישו את הדיווח על הצעת תיק המשפטים לחברת הכנסת שלי יחימוביץ'.

השני הוא אברי גלעד, מגיש ברשת 13 ובגלי צה"ל, המחזיק אף הוא בעמדות ימין שפרסם היום את הפוסט הבא בעמוד הפייסבוק שלו: "התמכרות".

"כמו בכל התמכרות, בהתחלה זה היה טוב. טוב מאד. תחושה שמצאנו מה טוב לנו והלוואי שזה ימשך לעולם. אחר כך זה התחיל לעלות ביוקר, אבל עדיין עשה טוב, אז שילמנו וסתמנו. אחר כך זה התחיל לעשות פחות טוב, המחירים התחילו להתברר, אבל כבר היינו מכורים".

"רבנו בגלל ההתמכרות עם אנשים, יצאו לנו מהפה מילים שלא הבנו מי שם אותן שם בכלל, אבל הפחד מלהפסיק היה חזק מהכל. אז המשכנו וקיווינו שנסתדר עם זה. אחר כך המחיר נהיה בלתי נסבל, השחתה מוחלטת של כל מה שגדלנו עליו, אבל אנחנו כבר עמוק בפנים, רק עוד מנה, רק עוד תקופה אחת ודי".

"ההתמכרות הזאת הורגת אותנו. צריך להיגמל. נודה על הטוב, נזכור את הרע, נתגעגע לעוד מנה אחת, אולי אפילו כל החיים. התחליף יהיה דהוי, אבל לאט לאט נשתקם ונצמיח משהו חדש. יש חיים אחרי".

"צריך להיגמל מנתניהו", סיים גלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר