צפו בתכנית

דניאל זמיר: ליברמן פשוט התעלה על עצמו

אמן הג'ז הבינלאומי והיוצר דניאל זמיר מתארח בתכנית 'המבקר' ומשוחח על היצירה והאלבום החדש שהשיק ממש לאחרונה. וכמובן פינת 'המסננת' עם הלהיטים החדשים (מגזין)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום ועריכה: אריאל ליבא)

נגן הג'ז הבינלאומי, דניאל זמיר, מתארח בתכנית 'המבקר', של מבקר המוזיקה של 'כיכר השבת', נתנאל לייפר ומספר על האלבום החדש שהשיק בשבועות האחרונים.

"זהו אלבום השירה הרשמי הראשון שלי, שרתי גם בעבר אבל עד עכשיו הרוב היה מוזיקה אינסטרומנטלית עם מעט שירים וזה אלבום ראשון שהוא כולו שירים", אומר זמיר כשהוא מציין שזהו אלבום ה"בר מצווה" שלו ה-13 במספר.

לשאלה האם הוא בוחר בקריירת שירה על פני הג'ז הוא אומר בחיוך, "הקב"ה יודע טוב מה הוא עושה ואני רק צריך להבין מה הוא רוצה ממני ולזרום עם זה, כרגע זה אלבום שירים אבל כמובן שאני ממשיך לנגן ולהופיע בפסטיבלים בארץ ובעולם, זה לא סותר".

"זה האלבום הכי פופי ונגיש שעשיתי, אני חושב שהוא מיוחד, הוא בכל זאת אלבום שאני עשיתי אבל עדיין השירים נגישים", מצהיר זמיר.

"מבחינתי פופ זה אותו האור בכלים שונים זה כמו מצוות שונות שהכוונה היא אותה כוונה. גם פה זה אותו כוונה ואותה השראה רק הסאונד שונה", מסביר זמיר כיצד זה עבורו ליצור אלבום שונה כל כך.

האזינו לשיר "ליברמן"

הוא סיפר על השיר החדש "ליברמן", אותו כתב במקרה לפני שנתיים, "כתבתי אותו לפני שנתיים, הוא בכלל לא תוזמן לעכשיו. זה שיר שמדבר על הציניות שבפוליטיקה ועל איך שאנשים בפוליטיקה מדברים על ערכים ואידיאולוגיה שמסתירות כוונות ציניות ווסציופטיות ואגונטצריות ברמות מחרידות. הפוליטיקה זה שובר שיאים. ליברמן התעלה על עצמו זה האיש וזה הכישרון והוא סידר את זה שזה יהיה פשוט מושלם בשבילי", אומר זמיר בחיוך.

את הראיון הוא סיים בביצוע ייחודי עם הסקסופון לכבוד ראש חודש.

צפו בתכנית המלאה:

לשירים המלאים בפינת המסננת:

איתי עמרן - הושיעה נא

סיני תור - צד יקר בנו

מאט דאב ושלומי דסקל - כולי

שמואל פרדניק - מלך העולם

יונתן רזאל - שמח בני

יונתן רזאל - דוד

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר