"מדינת הלכה"

מקורבי רה"מ: סמוטריץ' יכול לשכוח מהמשפטים

בתגובה לנאומו מעורר הסערה, בכירים בליכוד המקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו התבטאו כי ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האחוד הלאומי', יכול לשכוח מתיק המשפטים (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ח"כ בצלאל סמוטריץ' (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

בתגובה לנאומו מעורר הסערה, בכירים בליכוד המקורבים לראש הממשלה בנימין נתניהו התבטאו כי ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר 'האחוד הלאומי', יכול לשכוח מתיק המשפטים.

על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', בכירים בסביבת ראש הממשלה התבטאו כי: "סמוטריץ' יכול לשכוח עכשיו מתיק המשפטים. אחרי הדברים האלה נתניהו לא יאפשר לו לכהן כשר המשפטים".

כזכור, בדבריו בחגיגות 'יום ירושלים' בישיבת 'מרכז הרב', אמר יו"ר האיחוד הלאומי כי שאיפתו היא להשיב למדינת ישראל את משפט התורה.

ראש הממשלה בנימין בנימין נתניהו התייחס אמש (שני) לנאומו של ח"כ סמוטריץ', המבקש להתמנות לשר המשפטים, והצהיר כי: "מדינת ישראל לא תהיה מדינת הלכה".

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף את סמוטריץ' ואמר: |הוא מועמד לקבל את תפקיד שר המשפטים, כבר לא נער גבעות הזוי. זו מדינת הלכה בהתגלמותה. אנחנו נמנע את זה, לא ניתן לזה יד. משפט עברי זה חלק חשוב וקריטי במשפט הישראלי, אבל משפט ישראלי לא יכול להיות משפט התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר