דיין האמת

המחנך החשוב הרב משה מן הלך לעולמו

אמש הלך לעולמו בשכונת רמות בירושלים, המחנך הוותיק והאהוב מתלמוד התורה ביסודות, הרב משה מן. מסע ההלוויה ייערך הצהריים מבית ההלוויות שמגר להר המנוחות (חרדים)

הרב משה מן זצ"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

אמש (שני), נפטר בשכונת רמות ג' בירושלים, הרב משה יהודה מן זצ"ל והוא בן 64 בפטירתו. הרב מן שימש במשך עשרות שנים כמחנך בתלמוד תורה המרכזי ביסודות שם עברו תחת ידו אלפי תלמידים, אותם חינך לתורה וליראה באהבה ובמסירות רבה, כמו גם ב'איתרי רמות', שם לימד בשעות הצהריים.

הרב מן בלט מאד בנוכחותו ובפעילותו גם בקהילת 'מקור הברכה' בשכונת רמות ג'. הוא מסר שיעורים ולמד עם נערי בית הכנסת שחיבבו אותו מאד. היה חביב מאד על כל באי בית המדרש במאור פניו והאווירה החיובית שהשרה סביבו.

לפני שלושים שנה התאלמן מרעייתו ע"ה והמשיך לגדל את ארבעת בניו ובתו היתומים, בגפו במסירות נפש רבה והם כולם הקימו דור ישרים מבורכים כשהם תלמידי חכמים העוסקים בתורה, בתו נשואה לבנו של ר' אורי לופוליאנסקי יו"ר יד שרה וראש עיריית ירושלים לשעבר.

במשך שנים רבות היה נוסע מידי יום ליסודות, שם לימד בשעות הבוקר ורבים מתלמידיו שמרו עמו על קשר שנים רבות לאחר שלמדו אצלו. בשנים האחרונות שקד על התורה במדרשת 'נתיב בינה' במטרסדורף.

בשנתיים האחרונות, חלה ונחלש ואמש כאמור נפטר לבית עולמו.

מסע ההלוויה יערך היום בשעה 12:00 בצהריים, מבית הלוויות שמגר בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר