'מהרו להיבדק'

חולה חצבת בהצגת הילדים של "רבי שרגי"

משרד הבריאות מפרסם כעת, כי הילדים החרדים הרבים שנהנו בתכניות שבמתנ"ס השכונתי, נחשפו שלא ברצונם לחולה חצבת. "יש חשיבות לבירור הצורך בחיסון", נכתב (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

משרד הבריאות פרסם היום (שלישי) הודעה לציבור, בה נכתב כי ביום שישי האחרון, ה-31.5.19, נכח ילד חולה חצבת בקהל שהגיע להצגה שהתקיימה במתנ"ס נווה יעקב בירושלים.

מדובר באחת משתי תכניות הילדים הפופולריות, ההצגה "רבי שרגי" ו"השיפוצניקים", שהתקיימו במתנ"ס שברחוב שדרות נווה יעקב 38, באולם במה קומה 0, בין השעות 14:30 עד 16:00.

"כל מי שנכח בהצגה שפרטיה מופיעים", נכתב בהודעת משרד הבריאות, "ואשר נולד משנת 1957 ואילך, ואינו מחוסן ב-2 מנות נגד חצבת, מומלץ כי יפנה בהקדם ללשכת הבריאות המחוזית בירושלים או לכל לשכת בריאות הקרובה למקום מגוריו או למוקד משרד הבריאות בטלפון *5400, על מנת לברר את הצורך בקבלת חיסון".

עוד אומרים במשרד, כי "יש חשיבות לבירור הצורך בחיסון ולקבלתו במידת הצורך, תוך 6 ימים ממועד ההצגה. לשאלות ובירורים בדבר הצורך בחיסון, ניתן לפנות למחלקה לאפידמיולוגיה בלשכת הבריאות המחוזית ירושלים בטלפונים: 025314847/813/814/817".

מיוחד: החצבת בציבור החרדי (מתוך 'ישי ורבינא בכיכר')

כמו כן, משרד הבריאות מבקש מהמבקרים ששהו בהצגה זו, וסובלים מחום, ואחד או יותר מהסימנים הבאים: שיעול, נזלת, דלקת עיניים, פריחה - להימנע מלהגיע למקומות ציבוריים (גני ילדים ובתי ספר, עבודה, בתי תפילה, קניונים, מסעדות, תחבורה ציבורית), לאירועים רבי משתתפים או לכל מסגרת ציבורית נוספת, על מנת למנוע הדבקה של סביבתם.

"מי שסובל מתסמינים ונזקק לבדיקה רפואית, נא לפנות למרפאה או לכל מוסד רפואי אחר בתיאום מראש או לחילופין, ולהודיע מידית לצוות בהגעה למוסד הרפואי. יש לציין כי הופעת הסימנים, היא תוך 21 ימים מיום החשיפה", מסבירים במשרד הבריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר