אישום: גנבו 446 ק"ג אבוקדו, נתפסו ונעצרו

ארבעה גנבו מהמעסיק שלהם 446 ק"ג אבוקדו ונעצרו על ידי שוטרי משמר הגבול. היום הגישה המשטרה נגד החשודים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים (חדשות משטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)

פעילות וחקירה של שוטרי היחידה המרכזית של מג"ב הובילה היום (שלישי) להגשת כתב אישום נגד 4 נאשמים, ישראלי ושלושה פלסטינים(בעלי אישורי שהייה בארץ) שעבדו בין 6-20 שנה במטעי האבוקדו של המעסיק בקיבוץ המעפיל.

מכתב האישום שהגישה היום חטיבת התביעות של משטרת ישראל בבית משפט השלום בחדרה עולה שהמעסיק אומנם אישר לנאשמים לקחת כמידי סוף שבוע, בסיום עבודתם, שקית אבוקדו אך הם העמיסו על גבי טנדר מאות ק"ג של הפרי המבוקש בשווי של 6,630 ש"ח.

כאמור מידע מודיעיני שהתקבל בתאריך 20.05.19 הוביל את בלשי משמר הגבול יחד עם שוטרי משטרת התנועה הארצית, בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים למעצרם של הנאשמים באזור צומת ברקאי. בחיפוש ברכב ובו 4 הנאשמים נתפסו תוצרת חקלאית מסוג אבוקדו במשקל של 446 ק"ג מסוג האס וארדיט.

עוד מכתב האישום עולה שהנאשמים תכננו למכור את התוצרת הגנובה לחנות ירקות בברטעה.

בין יתר האישומים גניבה על ידי עובד ממעסיקו וגניבת תוצרת חקלאית. כאמור המשטרה ביקשה את מעצרם עד תום ההליכים.

במשמר הגבול מדגישים שמדובר במקרה נוסף בו עבודת מודיעין איכותית ומדויקת לצד היערכות הכוחות בשטח הביאו למעצרם של ארבעת החשודים ולהגשת כתב האישום. עוד מוסיפים במג"ב שכל העמדה לדין של כנופית גנבי תוצרת חקלאית מורידה באופן ניכר את כמות מקרי הפשיעה החקלאית, ירידה שעומדת כיום על למעלה מ- 20% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר