ויחזור לתפקידו

השרים אישרו: מאיר פרוש ימונה לסגן שר החינוך

כהונתו של מאיר פרוש כסגן שר החינוך נפסקה עם פיטורי נפתלי בנט ממשרד החינוך. במשאל טלפוני, אישרו השרים את מינויו מחדש לתפקיד, והודעה על כך נמסרה במליאה (חרדים)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yehuda Haim/Flash90)

שרי הממשלה אישרו היום (שלישי) את מינויו מחדש של מאיר פרוש לסגן שר החינוך, לאחר שכהונתו הופסקה עם פיטורי נפתלי בנט מתפקיד שר במשרד.

הודעה על כך נמסרה במליאת הכנסת על ידי השר יובל שטייניץ, ומיד לאחר ההודעה - נכנס פרוש מחדש לתפקידו.

כזכור, בעקבות פיטוריו של נפתלי בנט ממשרד החינוך, אמור היה גם סגן השר, מאיר פרוש לסיים את תפקידו, בהתאם לנוהל כי כאשר מפטרים שר מתפקידו, גם סגן השר המופקד תחתיו עוזב את תפקידו.

אך מזכיר הממשלה ששוחח עם מאיר פרוש כבר באותו היום, עדכן אותו כי 48 שעות מאז שיצאה ההודעה על פיטורי השר, יתקיים משאל טלפוני בין השרים למנות אותו שוב כסגן שר - ואכן, השרים אישרו זאת היום.

ביום ראשון השבוע, פיטר ראש הממשלה בנימין נתניהו את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, ללא נימוק רשמי. לפי גורם בממשלה, "בנט ושקד לא יכולים להמשיך בתפקיד רגיש בקבינט למשך עוד חצי שנה אחרי שלא נבחרו על ידי הציבור".

השרים נפתלי בנט ואיילת שקד מסרו בתגובה, "אנו מודים מעומק הלב לציבור הישראלי על הזכות הנדירה שנפלה בחלקנו לשרת אותו בתפקידינו כשרי החינוך והמשפטים. כל שעשינו היה למען טובת מדינת ישראל ואזרחיה.

"נעביר בצורה סדורה את המשרדים בראשם עמדנו לידי השרים שיחליפו אותנו על מנת לקיים תפקוד רציף וטוב של משרדי החינוך והמשפטים ועל מנת ששנת הלימודים הבאה תיפתח כסדרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר