הותר לפרסום

כך עצר צה"ל את המחבל שיידה פטיש על רכב. צפו

כוחות הביטחון עצרו מחבל מהכפר תקוע, החשוד בהשלכת פטיש אל עבר רכב ישראלי, וגרם לפציעת הנהג. בנוסף עצרו את חוליית מיידי בקבוקי התבערה לעבר 'מגדל עוז' (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

הותר לפרסום: במסגרת פעילות משותפת של צה"ל, שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל, נעצר תושב הכפר תקוע שבמרחב החטיבה המרחבית "עציון", אחמד אבראהים סלימאן נצראללה, אשר חשוד בהשלכת פטיש אל עבר רכב ישראלי.

כתוצאה מהפיגוע, נפצע אזרח ישראלי באורח קל. סלימאן, הוא בעל עבר ביטחוני ושוחרר ממעצרו האחרון במאי 2018, וכעת הוגש נגדו כתב אישום חמור בגין מעשיו.

יצוין כי מקרי יידויי אבנים באזור זה, אינם נחשבים לחריגים, אך השלכת הפטיש לעבר הרכב, סימנה ניסיון לעליית מדרגה משמעותית בניסיונות הפגיעה ביהודים הנוסעים בכבישי גוש עציון.

בנוסף, הותר לפרסום כי לוחמי צה"ל בשיתוף משטרת ישראל עצרו החודש את חברי חוליית הטרור שהשליכו בקבוקי תבערה לעבר היישוב מגדל עוז ב-4 במאי 2019.

מפקד גדוד "דוכיפת", סגן-אלוף ניר איפרגן אמר כי "לאחר ריכוז מאמץ מודיעיני של צה"ל ומשטרת ישראל ביצענו מבצע מעצרים לילי במהלכו עצרנו שלושה חשודים בידוי בקבוקי תבערה לעבר הישוב".

"הגדוד פועל ימים ולילות על מנת לייצר ביטחון לתושבי הגזרה, זוהי דוגמה אחת מיני רבות לכך. המפקדים והלוחמים מבינים היטב את החשיבות של סגירת מעגל על כל מפגע, בסופה של הפעילות נעצרו כלל חברי החוליה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר