"איחוד" הימין

רפי פרץ: מתנער מכל ההודעות נגד בצלאל סמוטריץ'

"הילד מתנהג בצורה מביכה", אמרו גורמים בבית היהודי על יו"ר האיחוד הלאומי, אך יו"ר המפלגה מתנער מהם: "הולכים כתף אל כתף על אף ניסיונות לפצל את אחדות המחנה" (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר מפלגת הבית היהודי והעומד בראש 'איחוד מפלגות הימין', ח"כ רפי פרץ מבהיר כי הוא ממשיך בשותפות עם יו"ר האיחוד הלאומי, ח"כ בצלאל סמוטריץ'.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב: "בחודשים האחרונים בצלאל ואני הולכים כתף אל כתף על אף נסיונות לפצל את אחדות המחנה".

"אני מתנער מכל ההודעות שיצאו אמש, אנחנו נמשיך להיות שותפים ונכנס לממשלה ביחד כפי שהתנהלנו לכל אורך הדרך", הוסיף.

גם ח"כ מוטי יוגב תקף את "הגורמים בבית היהודי" שהשמיצו את סמוטריץ', כינה אותם "שפנים" וקרא להם להזדהות בשמם.

"גורמים עלומי שם מנסים לזרוע סכסוכים ופילוג", כתב יוגב. "במקום שנבנה יחד את הבית היהודי, הם מניחים לבנת חבלה בבניין כוחה הפוליטי של הציונות הדתית".

לפי דיווח בחדשות 13, פנה סמוטריץ', לרפי פרץ, ואיים פרק את השותפות ביניהם אם לא יפטר את ראש המטה שלו, שלטענתו אחראי לתדרוך נגדו אמש. פרץ אמר לסמוטריץ' כי התדרוך לא נעשה על דעתו, אולם הוא לא מתכוון לפטר את ראש המטה.

הקרע הנוכחי במפלגה החלה לאחר שסמוטריץ' תקף את ראש הממשלה שמינה את אמיר אוחנה לשר המשפטים, ולא אותו, למרות דרישת המפלגה במו"מ הקואליציוני.

לדברי סמוטריץ', "הסיפור הוא נתניהו שלא היה מתייחס לאף אחד מהשותפים האחרים שלו כמו שהוא מרשה לעצמו להתייחס לציונות הדתית. הגיע הזמן שנפיק לקחים".

בתגובה תקפו גורמים בבית היהודי את סמוטריץ' ומסרו כי "מאז תחילת השבוע הילד מתנהג בצורה מביכה עם התגובות וההתבטאויות שלו".

בהמשך, עלתה הדרישה כי את המינוי לשר החינוך יקבל סמוטריץ' ולא פרץ, כפי הסיכום ביניהם כי בצלאל יקבל את התפקיד הבכיר יותר, אך גם בתגובה לכך תדרכו הגורמים נגד הח"כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר