לקיים בנו

באמצע הלימוד: הגר"ש בן שמעון התמוטט ועבר החייאה

הכוננים והחובשים שהוזעקו למקום החלו בביצוע פעולות החייאה והרב פונה בניידת טיפול נמרץ להמשך טיפול בבית החולים. הציבור נקרא להעתיר בפתילה לרפואת הרב (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש בן שמעון (צילום: יעקב כהן)

כוחות הצלה הוזעקו אחר הצהרים (ראשון), חג השבועות, לבית הכנסת 'נווה יצחק' בבני ברק לאחר שהגאב"ד הגאון רבי שלמה בן שמעון התמוטט ואיבד את ההכרה.

כונני השבת של ארגון הצלה, יואל שכטר, יהודה לונדנר, אפי פרידמן וגוי השבת של ארגון הצלה המשמש כחובש ונהג אמבולנס עבד אל רחמן תאופיק, הוזנקו על ידי מוקד הכוננים, והגיעו בזריזות למקום האירוע, בית המדרש 'נווה יצחק' ברחוב חידושי הרי"ם בעיר. שם הם גילו כי הגאון רבי שלמה בן שמעון שליט"א, גאב"ד נווה ציון, התמוטט ואיבד את הכרתו תוך כדי לימוד התורה.

כונני ארגון הצלה החלו מיד בפעולות החייאה הכוללות עיסויים, הנשמות ושוקים חשמליים ממכשיר הדפיברלטור הנמצא ברשותו של יואל שכטר חובש בארגון הצלה שהגיע ראשון למקום.

לאחר מספר דקות הצטרף לכוננים צוות נט"ן (ניידת טיפול נמרץ) של מד"א שהמשיך בפעולות החייאה מתקדמות ומתן תרופות.

בחסדי שמיים, בעקבות ההחייאה, לבו של הרב שב לפעום והדופק חזר. הוא פונה באמצעות הנט"ן לבית החולים שיבא בתל השומר להמשך טיפול.

אנשים ששהו בבית המדרש בקרבת הרב מעידים כי הרב היה נראה חלש מאוד ורגעים מספר לפני שהתמוטט התלונן בפניהם כי הוא חש שלא בטוב.

הגר"ש בן שמעון (82) עבר אירוע דומה לפני כתשעה חודשים ולאחר חודש כאשפוז שוחרר מבית החולים כשהרופאים הגדירו את ההתאוששות כנס של ממש.

הגר"ש בן שמעון, גאב"ד 'נווה ציון', הינו גיסו נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן.

הציבור נקרא להמשיך ולעורר רחמי שמיים מרובים לרפואת הרב יחיאל שלמה בן הרבנית יפה ג'מילה בתוך שר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר