בעקבות 'כיכר'

מלכיאלי לפינדרוס: חד משמעית - יש אפליה

ח"כ מיכאל מלכיאלי מגיב לטענה של ח"כ יצחק פינדרוס ב'ישי ורבינא בכיכר' כי אין אפליה עדתית בירושלים ואומר: "אולי הוא התכוון לירושלים של מעלה. חד משמעית יש אפליה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: כיכר השבת)

ח"כ מיכאל מלכיאלי מגיב לטענה של ח"כ יצחק פינדרוס ב'ישי ורבינא בכיכר' כי אין אפליה עדתית בירושלים ואומר בראיון ל'מנדי ביתאן' ב'כאן מורשת' כי "אולי הוא התכוון לירושלים של מעלה. חד משמעית יש אפליה".

כזכור, בראיון ל'ישי ורבינא בכיכר' טען פינדרוס כי אין אפליה על רקע עדתי בירושלים, "זה מפלגה ספרדית שמדברת על זה - זה לא אומר שיש אפליה".

בתגובה, אמר ח"כ מלכיאלי ל'מנדי ביתאן' ב'כאן מורשת' כי: "אני לא יודע למה פינדרוס התכוון, אולי הוא התכוון לירושלים של מעלה. חד משמעית יש אפליית בנות ספרדיות. חד משמעית זה לא רק בירושלים אלא בכל מקום. יכול להיות שיש מפלגות כאלה או אחרות שלא נוחה להם העובדה הזו שיש אפליה.

ח"כ יצחק פינדרוס באולפן 'ישי ורבינא בכיכר'

"אני ידיד של פינדרוס ומעריך אותו, אבל אם היית אומר לי שהוא אמר את זה - הייתי אומר שתבדוק את המקורות, אבל היות שאתם השמעתם שיחה מוקלטת קשה להכחיש את זה. חד משמעית יש אפליה, מי שמכחיש את זה שיעמוד מול עשרות בנות ספרדיות מבתים של בני תורה, עם ציונים הכי טובים, שלא מתקבלות, כשלידן בנות עם ציונים נמוכים התקבלו - ושיסביר להן למה אין אפליה".

בהתייחסו ליהדות התורה אמר "כנראה שמאחורי הקלעים הם לא פועלים למניעת האפליה הזו ולכן כשהם מגיעים לאולפנים הם מתבלבלים".

לדבריו: "בנושא האפליה, יש לנו יריבות קשה מאוד עם יהדות התורה וברוך השם אנחנו מכים במי שאנחנו צריכים להכות. עם חלק מהנציגים של יהדות התורה ברשויות יש לנו מאבקים מאוד קשים, וברוך השם ידנו על העליונה. אין לנו מאה אחוזי הצלחה, אבל אנחנו בכיוון הנכון על אפם וחמתם של הרבה מאוד אנשים. לפני עשר שנים, היו שש מאות בנות בחוץ - היום זה לא קיים. הם

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר