"איזו בושה"

יעלון השווה בין 'הליכוד' ל'חמאס' וספג אש

ח"כ משה בוגי יעלון, מראשי 'כחול לבן' השווה בין 'הליכוד' לארגון הטרור חמאס: "גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות". במפלגת השלטון הגיבו: "בוגי יעלון מזמן איבד את זה" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו ויעלון בימים טובים יותר (צילום: Ariel Hermoni/MOD)

ח"כ משה בוגי יעלון, מראשי 'כחול לבן' השווה הצהריים (שני) בין 'הליכוד' לארגון הטרור חמאס: "גם חמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות". במפלגת השלטון הגיבו: "בוגי יעלון מזמן איבד את זה".

לדברי יעלון באולפן ערוץ הכנסת: "כשאת מדברת בארבע עיניים עם לא מעט חברי כנסת... טענו כל הזמן ואני טוען גם היום שיש חברי כנסת בליכוד שמבינים שיש פה בעיה, אבל הם לא מעיזים".

יעלון המשיך ותקף: "איך נוצר מאזן אימה כזה שדומה יותר לדמוקטטורה ולא לדמוקרטיה?. זה לא עניין אישי, זה עניין של ביביזם – שהפך להיות משהו מאוד מסוכן לעתיד המדינה מבחינת הפגיעה בדמוקרטיה, זה הפך להערצה לאיש אחד".

בתגובה נמסר מ'הליכוד': "בוגי יעלון מזמן איבד את זה. להשוות בין הליכוד לבין חמאס? מפלגת השמאל של לפיד-גנץ ובוגי ממשיכה בהסתה נגד למעלה ממיליון מצביעי ליכוד שבחרו בבנימין נתניהו להנהגת המדינה. איזו בושה".

ממפלגת תל"ם נמסר בתגובה: "בשקרים ומניפולציות אתם גדולים, אין ספק. לעוות את דברי יעלון כאילו השווה בין החמאס לליכוד זה לא יותר מעלבון לאינטיליגנציה, אבל מה הטעם באמת כשיש חשוד להציל? יותר ויותר מאזרחי ישראל ורבים מהליכודניקים האמיתיים בתוכם, מבינים שדמוקרטיה זה לא רק בחירות.

"ביבי מקריב את דרכו של הליכוד המפואר של בגין, שמיר וז'בוטינסקי וערכיו לטובת ה'ביביזם' בדרך לדמוקטטורה רק כדי להציל את עורו. הליכודניקים ישרי הדרך בעצמם, ישימו לחרפה הזו סוף. הסדקים ב'קיר הברזל' המדומה כבר נפערו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר