ניו יורק

מסוק התרסק על בניין במנהטן - אדם נהרג

מסוק התרסק לתוך גג בניין בשדרה השביעית, ככל הנראה בזמן שביצע נחיתת חירום. שריפה פרצה על גג הבניין ועל פי דיווחים במקום, אדם אחד לפחות נהרג בתקרית. צפו (בעולם)

(צילום מסך מתוך טוויטר)

מסוק התרסק הערב (שני) על גג בניין בשדרה השביעית במרכז מנהטן שבניו יורק. נסיבות התאונה בחקירה, אך ככל הנראה, מדובר במסוק שביצע נחיתת חירום.

כוחות הכיבוי והמשטרה המקומיים נמצאים במקום, ועל פי דיווחים בכלי תקשורת מקומיים, במקום לפחות הרוג אחד. לא ברור אם יש עוד נפגעים.

מזג האוויר באיזור חורפי והראות לקויה, וממידע ראשוני נראה כי נהג המסוק שניסה לבצע נחיתת חירום - התנגש במבנה בעוצמה מסיבה שטרם ברורה.

אנדרו קומו, מושל מדינת ניו יורק, אמר כי "ממידע ראשוני מסוק עשה נחיתת אונס ונחת על גג בניין מסיבה לא ידועה. הייתה שרפה כשהמסוק פגע בגג. מערך הכבאות מאמין שהשרפה נמצאת תחת שליטה".

בתדרוך לעיתונאים מזירת האירוע הוסיף המושל, "אני לא מגדיר את זה כנחיתת אונס, אלא שהמסוק נחת על גג הבניין מה שגרם לשרפה. זה לא הייתה נחיתה רגילה".

הוא הוסיף, "האנשים בבניין אמרו שהרגישו אותו רועד. מכבי האש מאמינים כי השריפה תחת שליטה. ייתכן כי היו נפגעים. אנו לא יודעים כמה אנשים היו על המסוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר