"מה אכפת לו"

מבוכה לפרשן שהסית: לשר הש"סניק אין בנים

במאמר שפורסם ב'הארץ' כתב נחמיה שטרסלר: "מה אכפת ליצחק וקנין מש"ס, שבניו משתמטים מצה"ל, לטעון ש'צה"ל צריך להיכנס לעזה במלוא העוצמה'?". אלא שלשר כלל אין בנים (ברנז'ה)

ישי כהן | כיכר השבת |
שטרסלר (צילום: מתוך wikipedia)

הפרשן נחמיה שטרסלר פרסם הבוקר (שלישי) מאמר בעיתון 'הארץ', בו טען כי ילדיו של השר לשירותי דת יצחק וקנין לא שירתו בצה"ל, אלא שהוא "שכח" כי לשר כלל אין בנים. לוקנין (ש"ס) ארבע בנות, שתיים מהן שירתו ב'שירות לאומי'.

בטור שכותרתו 'סמוטריץ' המשתמט', כתב שטרסלר בין היתר: "מה אכפת ליצחק וקנין מש"ס, שבניו משתמטים מצה"ל, לטעון ש'צה"ל צריך להיכנס לעזה במלוא העוצמה'?".

בתגובה למאמרו, אומרים כעת בלשכת השר: "סגנון הכתבה שפורסמה היום תחת הכותרת 'המשתמט' הינו מוטה, אנטי דתי וחרדי וזורה חול בעיני הציבור. זאת פעם נוספת שכתב הארץ נחמיה שטסלר מרשה לעצמו להכפיש, ואף לא לדייק בעובדות".

בלשכת השר הוסיפו לתקוף את הפרשן: "זאת פעם שניה שהכתב מכפיש את השר יצחק וקנין מש"ס, באופן אישי, כאשר הוא חוטא לעובדות, מבלי לבדוק את הפרטים בטרם פרסומם לקהל קוראיו. בעוד שהעיתון פרסם כי בניו של השר לשירותי דת יצחק וקנין מש"ס 'משתמטים', הרי שלשר יצחק וקנין אין כלל בנים!".

השר וקנין, בראיון ל'כיכר השבת'. ארכיון (מנהל אולפן: יוחנן בלייך)

"הכתב אף שכח לציין", עקצו במשרד לשירותי דת, "כי השר יצחק וקנין שירת שירות סדיר מלא בצה"ל, ואף שירת בקבע בין השנים 1977-1982. פרסום שלילי זה, שאינו מדייק בעובדות, מחזק את המגמה של הכפשה והטיה כנגד ציבורים שלמים במדינה, בלי כל ביסוס".

בלשכת וקנין הוסיפו, כי הם מצפים "מעיתון הארץ לפרסם מודעת התנצלות במקום ראשי, על שרבוב שמו של השר בכתבה בצורה לא מחמיאה".

יודגש, כי "כיכר השבת" פנה לנחמיה שטרסלר, כותב המשפט השקרי, אך עד כה לא התקבלה תגובתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר