בשורות טובות

שיפור משמעותי במצבו של הרב גבריאל לביא

במצבו של פצוע פיגוע הדקירה הרב גבריאל לביא, האברך מ'שובו בנים' שהגיע לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב אנוש - חל שיפור משמעותי. מחר הוא אף יתייצב מול כלי התקשורת (חרדים)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
הרב גבריאל לביא (צילום: משפחתי)

מבית החולים שערי צדק מבשרים בשמחה שפור משמעותי במצבו של הרב גבריאל לביא, פצוע הדקירה מהפיגוע ברובע היהודי. עקב כך, הוא צפוי להתראיין בבית החולים, במסיבת עיתונאים שתיערך מחר.

למרות השיפור הדרמטי, מבקשים בני המשפחה להמשיך ולהתפלל להחלמתו המלאה של גבריאל בן אינס, בתוך שאר חולי ישראל.

רגעי הדקירה

בראיון ל'כיכר השבת' סיפרה אשתו, נילי, "הוא התפלל שחרית ליד הבית, סמוך לשכונת מאה שערים, ומשם הלך ל'כולל' של 'שובו בנים' בו הוא לומד, שנמצא ברובע המוסלמי שבעיר העתיקה. בעלי לומד גם בלילה, ב'כולל חצות', וגם בכולל יום".

"חשוב לי להוסיף שאנחנו מודים לבורא עולם על הכל, וכמובן גם לצוות הרפואי שהיה איתו מהרגע שזה קרה. לדעתי, התורה הגנה עליו. זה פשוט נס".

"פשוט קיבלנו אותו במתנה. הרופאים אפילו ציפו שהערב הוא ישוחרר מטיפול נמרץ, וכבר נוכל לדבר איתו. עד כדי כך. הילדים היו בשבת אצל חברה שלי, הם עדיין לא ראו אותו; אני לא יכולה להראות להם אותו כשהוא במצב כזה".

בסיום הראיון ל'כיכר השבת', מצהירה גב' לביא: "נמשיך ללכת בדרך הזו (בשער שכם). זה שלנו, לא נוותר. כשהיום בבוקר בירכתי 'שלא עשני גוי', זה תפס פתאום משמעות אחרת: הערבי בא להרוג את בעלי, מאחורי גבו, ואנחנו מה רוצים? רק להגן על עצמנו".

גם הפצוע השני בפיגוע, בחור הישיבה, ישראל מאיר נחומברג, שנפצע באורח בינוני הספיק כבר להשתחרר מבית החולים, לאחר שהתאושש מהדקירה בגבו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר