מתקפה חריפה

אביגדור ליברמן נגד דרעי: אוסלו התאפשר בזכות ש"ס

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו נוגע בעצב הרגיש של דרעי ומאשים את ש"ס כי הסכמי אוסלו עברו רק בזכותם. בש"ס השיבו באש: "ליברמן הוא שמאל. הציע בירה פלסטינית בירושלים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alsterl/Flash90)

"חרדים זה לא ימין. כל הסכמי אוסלו התאפשרו רק בזכות ש"ס" - אמר היום (שלישי) יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן בראיון לאולפן ynet.

בדבריו, נגע לראשונה ליברמן בעצב הרגיש של אריה דרעי, מה שיכול ללמד על גודל הקרע בין השניים, שנחשבו בעבר לחברים, לא רק בהיבט הפוליטי.

בתגובה, בחרו בש"ס לתקוף בחריפות: "אביגדור ליברמן משקר ביודעין כשהוא אומר כי הסכמי אוסלו עברו רק בזכות תמיכת ש"ס. סיעת ש"ס פרשה מממשלת רבין בספטמבר 1993, בעקבות החתימה על הסכמי אוסלו".

לאחר שלב העובדות, עבדו לתקוף חזיתית את איווט: "ליברמן, שכל חייו זיגזג בין שמאל לימין, מעדיף להפריח האשמות כדי להשכיח שהוא זה שהציע פתרונות הזויים מבית מדרש השמאל הקיצוני כמו חילופי שטחים, החזרת היישובים בואדי ערה לרשות הפלסטינית והעברת שכונות במזרח ירושלים לרשות הפלסטינית לשם הקמת בירה פלסטינית".

"ליברמן הוא שמאל, הוא מנע לפני כשבועיים הקמת ממשלת ימין, גרר את ישראל למערכת בחירות מיותרת ואם זה יהיה תלוי בו הוא יכתיר ממשלת שמאל, רק בשל שנאתו היוקדת לבנימין נתניהו וקנאתו בו".

בהמשך הזכירו בש"ס לאיווט את שיתוף הפעולה שלו לאורך השנים עם החרדים. "ליברמן נחשב במשך עשרות השנים האחרונות חבר קרוב של הסיעות החרדיות, בעיקר של ש"ס. ש"ס וישראל ביתנו בראשות ליברמן פעלו יחד בממשלה ובמאות רבות של שיתופי פעולה פוליטיים במישור הארצי וברשויות מקומיות בכל הארץ.

"האחרונה שבהם היה שיתוף הפעולה ההדוק לבחירת משה לאון לראש עיריית ירושלים. ליברמן איננו אנטי חרדי. הוא איש ללא עקרונות. היום ככה, מחר אחרת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר