"כיכר הייטק"

מעולם יזמות ההייטק - למפלגתו של בני גנץ: צפו בראיון

לאחרונה אנו פוגשים את בכירי ההייטק גם בפוליטיקה, מנסים לעשות מהפכות ויוזמות גם בביצה הפוליטית. האם מה שרואים מעולם ההייטק ניתן ליישם גם שם? צפו ב'כיכר הייטק' (דיגיטל)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

מה המכנה המשותף בין: אראל מרגלית, ניר ברקת ויזהר שי? שלושתם היו מנהלי קרנות הון סיכון שהשקיעו במיזמים מוצלחים בשווי של מיליארדי דולרים וכבר עשו לביתם, ומשם המשיכו לבית המחוקקים.

לאחרונה אנו פוגשים את בכירי ההייטק גם בפוליטיקה, מנסים לעשות מהפכות ויוזמות מעולם החדשנות - גם בביצה הישראלית של הפוליטיקה.

ח"כ יזהר שי ממפלגת 'כחול לבן' נכנס לפוליטיקה לאחר 25 שנים פוריות בהייטק הישראלי שם החל כמתכנת, ולאחר מכן כיזם ומנהל קרן השקעות זרה מהוותיקות בישראל. את האקזיט האחרון עשה בעודו חבר כנסת.

מי שגדל בדירה קטנה בקטמונים ועזר לנוער שזקוק לתמיכה, תרם רבות גם לעידוד תעסוקה במגזר החרדי ומתומכי 'קמא טק', מגיע לספר לצופים מה עוד ניתן לשנות ומה שרואים מכאן ניתן ליישם גם שם.

כל זה ועוד בפרק הקרוב.

• • •

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר