גניבת ספרי התורה

תיעוד: עצרת חיזוק בבית הכנסת שנפרץ וחולל

המונים התאספו לעצרת חיזוק, תפילה והתעוררות, בבית הכנסת 'תפארת שמעון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, לאחר הפריצה המזעזעת וגניבת ארבעת ספרי התורה. תיעוד (בארץ)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

המונים התאספו לעצרת חיזוק, תפילה והתעוררות, בבית הכנסת 'תפארת שמעון' שעל ידי יוצאי ישיבת 'אורחות תורה' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, לאחר הפריצה המזעזעת וגניבת ארבעת ספרי התורה, תוך השלכת ספרי תורה, נביאים וספרים נוספים בזלזול מחפיר על הרצפה.

בעצרת, בה השתתפו מאות מתושבי האזור וכן ראש העיר אברהם רובינשטיין, נשאו דברי חיזוק הגאון רבי חזקיהו מישקובסקי והגאון רבי איתמר גרבוז.

כזכור, מרן הגר"ח קנייבסקי הורה הערב לגבאי בית הכנסת כי יש לערוך עצרת חיזוק והתעוררות בעקבות המקרה המזעזע עליו אמר את הפסוק: "אִם גַּנָּבִים בָּאוּ לְךָ אִם שׁוֹדְדֵי לַיְלָה".

הגר"ח הוסיף כי צריכים להתפלל שספרי התורה יימצאו. לשאלת נכדו, מה הקהילה צריכה לתקן, השיב: "מה הם אשמים?!"... וחזר ואמר כי "צריכים להתפלל על מה שקרה".

גבאי בית הכנסת אמר מוקדם יותר ל''כיכר השבת'' כי שניים מתוך ארבעת ספרי התורה הם חדשים ואילו ספר התורה שחולל על הריצפה הוא יחסית ישן, ברמזו כי הגנבים ידעו היטב איזה ספר תורה יקר יותר. "אנחנו בהלם, לא מבינים מה קרה פה, אין לנו כיוון", תיאר הגבאי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר